Gå til innhold

litt manisk/ hvordan sove?

Anbefalte innlegg

Gjest villinikkersen
Skrevet

jeg sliter med å få lagt meg siden jeg er ganske hyper og blir snart tvangsinnlagt hvis jeg ikke sover i helga. men hvordan gjør man det når man har overskudd og ikke har lyst til å sove? har medisiner i lange baner..men drakk alkohol ikveld og vil ikke blande noe. blir jo litt sløv men ikke nok til å få lagt meg. er jo ikke helt spaca siden jeg skjønner at jeg trenger søvn..men jeg får det ikke til. noen løsninger her?

Skrevet

Løsning: Gå og legg deg i senga di :-) Bli der - selv om du har lyst til å stå opp. Kroppen får hvile - også om du ikke sovner - så lenge du ligger i senga.

God natt!

Gjest villinikkersen
Skrevet

Løsning: Gå og legg deg i senga di :-) Bli der - selv om du har lyst til å stå opp. Kroppen får hvile - også om du ikke sovner - så lenge du ligger i senga.

God natt!

takk for tips frosken. men veien til senga er ikke så lett å finne. det finnes så mange omveier ;)

men..det er jo lov å håpe

Skrevet

takk for tips frosken. men veien til senga er ikke så lett å finne. det finnes så mange omveier ;)

Har du hørt om "vilje"? Men du har jo valget da mellom innleggelse eller å velge å legge deg i senga nå...

Litt slem hilsen fra

Skrevet

Hva med sofaen da og tven på?

Gjest villinikkersen
Skrevet

Har du hørt om "vilje"? Men du har jo valget da mellom innleggelse eller å velge å legge deg i senga nå...

Litt slem hilsen fra

jo takk for den slemme hilsenen..vilje har jeg nok av når det kommer til trening men ellers ser det dårlig ut.

vil ikke tvangsinnlegges men allikevel sitter jeg her pal og VIL ikke finne senga.

men tar pointet. skjønner rasjonelt at det er det eneste fornuftige. foruftig og manisk hører ikke sammen?

Gjest villinikkersen
Skrevet

Hva med sofaen da og tven på?

sitter foran pc på soverommet (!) så veien er ikke lang. TVn i stua er slått av. men takk for tips. Nei..jeg må vel finne ut av det selv...om det bare var så enkelt så hadde jeg vel vært i seng for lengst. har vært oppe siden 5 idag morges.

Skrevet

jo takk for den slemme hilsenen..vilje har jeg nok av når det kommer til trening men ellers ser det dårlig ut.

vil ikke tvangsinnlegges men allikevel sitter jeg her pal og VIL ikke finne senga.

men tar pointet. skjønner rasjonelt at det er det eneste fornuftige. foruftig og manisk hører ikke sammen?

Jeg tror man kan mobilisere vilje i hvertfall i begynnelsen av en manisk fase. Siden du er strukturert nok til å skrive om det her - tror jeg også du er i stand til å legge deg i senga di. Kanskje klarer du ikke å bli der hele natta - men å legge deg der, det kan du klare!

Natta:-)

Gjest mange muligheter
Skrevet

Nå er det kanskje litt sent å gi tips, men til neste gang: Har du prøvd å rusle/gå/jogge 1 eller 3 eller 5 eller 7 km? Da blir man først mer våken etpar timer, men så sovner i alle fall jeg som en stein. pass på å bli ordentlig trøtt, men ikke fullstendig utblåst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...