Gjest @rebecca@ Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har mistet matlysten og sover ikke om nettene.Er helt hyper.Har gått på den i 1 uke.Den fungerer ellers bra på angst og depresjonen. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er sansynligvis bivirkninger du har som vil forsvinne i løpet av noen uker. Så det er bare å holde ut :-) 0 Siter
Gjest @rebecca@ Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det er sansynligvis bivirkninger du har som vil forsvinne i løpet av noen uker. Så det er bare å holde ut :-) Ok Me jeg føler meg helt hyper, som om jeg har så mye energi at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av den....Og jeg som har vært så sliten at jeg ikke har orket vanne blomstene en gang Nå er de i ferd med å drukne:)) 0 Siter
Cilien Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ok Me jeg føler meg helt hyper, som om jeg har så mye energi at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av den....Og jeg som har vært så sliten at jeg ikke har orket vanne blomstene en gang Nå er de i ferd med å drukne:)) Det synes jeg du skal si ganske fort til psykiateren/legen din. Det kan godt være bivirkninger - men noe kan reagere på tabletter med hypomani/mani, og det er noe leger er obs på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.