Gjest utennick Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg har skrevet før om at jeg prøvde Zoloft, men måtte gi opp pga kraftige bivirkninger. Nå er det 4 uker siden jeg sluttet, likevel har jeg fremdeles en del av bivirkningene hengende igjen. Har nettopp begynt å prøve kinesisk balansete, et litt mystisk navn for en blanding nokså vanlige urteteer. Synes faktisk det hjelper litt. Noen andre som har prøvd dette eller noe annet mot SSRI bivirkninger? 0 Siter
Gjest utennick Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hva slags bivirkninger fikk du ? Jeg tror jeg talte opp 16 av de som står i felleskatalogen. Appetitten er kommet noenlunde tilbake, og kvalmen er stort sett borte etter at jeg sluttet. Noen bivirkninger, som voldsom gjesping, er overkommelige. Men sløvheten og søvnigheten, stivhet i muskler og rare varmetokter, de er der fremdeles i noen grad. Til dels også muskelrykninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.