Gå til innhold

Jeg er lei av det her!! Skal det ikke snart ta slutt?!

Anbefalte innlegg

Gjest 13ÅR

Overalt, heletiden, uannsett hvem jeg er sammen med, går jeg rundt med et intenst ønske om å gå ned i vekt!!

Jeg har kjempe mange gode venner som reagerer på at jeg spiser så lite, og når jeg spiser så spiser jeg et knekkebrød med to agurkskiver på. Jeg har det kjempe bra. Bortsett fra at jeg ser feit ut!!! jeg veier ikke formye, men jeg syns bare at jeg er så tykk.. er ca. 167 og veier 45 kg. Jeg vil så gjerne kunne være normal! Spise masse å være tynn samtidig! er dette unormalt?? Jeg mener, og ikke veie mye, men syntes at man er tykk??

jeg vil så gjerne ha svar.. da hadde jeg blitt så glad!!

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Hei!

Ut i fra tallene du angir, skulle jeg tro du ikke er det granne feit.

Imidlertit ser det ut til at dette plager deg en del, så det beste du gjør er nok å ta det opp med noen du stoler på. Evt. kan sikkert helsesøster/helsestasjon for ungdom hjelpe deg. Der er slike problemer hverdagen, så de vet hvordan de skal hjelpe deg.

Mvh

Kizza1365380506

Du må huske på at om du er 13 år så er du ikke skikkelig utviklet ennå. Det er masse som skal skje i kroppen din. Fra du nå er 13 til du er 18 vil du forandre deg nesten hele tiden. Og den vekten du har er helt fin nå. Du må ikke begynne å bekymre deg ennå. Om du bekymrer deg så kan du kontakte helsesøster på skolen som det er foreslått her. Hun hjelper deg helt sikkert.

Men husk at mye skal skje ennå!!

Klem fra

Gjest 13ÅR

Du må huske på at om du er 13 år så er du ikke skikkelig utviklet ennå. Det er masse som skal skje i kroppen din. Fra du nå er 13 til du er 18 vil du forandre deg nesten hele tiden. Og den vekten du har er helt fin nå. Du må ikke begynne å bekymre deg ennå. Om du bekymrer deg så kan du kontakte helsesøster på skolen som det er foreslått her. Hun hjelper deg helt sikkert.

Men husk at mye skal skje ennå!!

Klem fra

Okay :o)

Tusen, tusen takk!! skal gå å snakke med helsesøster i morgen jeg :D

Gjest Oppsøk hjelp da vel

Unnskyld meg, men for et PROVOSERENDE INNLEGG!

Du er faen meg IKKE tykk i det hele tatt. Du er der i mot undervektig...

Hva med å ta det opp med en helsesøster på skolen eller noen som du stoler på for å snakke om dette.problemet..

Du har virkelige seriøse problemer og trenger hjelp for å jobbe med dem....

Gjest 13ÅR

Unnskyld meg, men for et PROVOSERENDE INNLEGG!

Du er faen meg IKKE tykk i det hele tatt. Du er der i mot undervektig...

Hva med å ta det opp med en helsesøster på skolen eller noen som du stoler på for å snakke om dette.problemet..

Du har virkelige seriøse problemer og trenger hjelp for å jobbe med dem....

Du får unnskylde meg da..

dette er virkelig ikke noe jeg kan noe for..

:o(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...