Gå til innhold

fastere kropp

Gjest Jimmy James

Anbefalte innlegg

Gjest Jimmy James

Jeg har sittet og lest på iform, og blir mer og mer forvirret for hvert avsnitt jeg leser. skal du bli sånn, må du gjøre datt, men da kan du ikke gjøre ditt...osv..

Jeg spør:

Jeg skal ned ca 10-15 kg, og forsøke å få en fastere kropp med mer markerte muskler. Har pressbenk hjemme. Er i bra nok form til å kunne løpe i hvert fall 3-4 ganger i uka.

Når det gjelder styrketreningen, bør jeg satse på mange repøvelser flere ganger i uka, eller mer tunge og færre løft?

Hmm, jeg har så mange spørsmål at jeg tror det er bedre å bare spørre; hvordan går jeg fram, med tanke på intensjonen jeg har for treninga (Se: ovenfor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løft 30-60min med tunge løft 3-4 dager i uka. Husk god teknikk.

Ta deg en gå-fort/joggetur rett etter hver styrketrening, eller på morgenen før frokost.

Les feks Lindbergboka, og finn en matvane som hjelper til å miste kg.

Proteininntaket ligger på 2-2,5g per kroppskilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Husk å trene flere ting enn benkpress. For å få en fastere og bedre kropp må hele kroppen (alle muskelgrupper) trenes på lik linje.

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...