Gå til innhold

HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Gjest remeron

Hjelp! Jeg er så lei... Jeg orker ikke mere... Sliter med angst depresjon og selvskading... Føler ikke jeg blir tatt på alvor nok, jeg greier ikke prate med leger, psykologer eller psykiatere... Har prøvd flere... Dette er så vanskelig... Har vært gjennom en god del ting som ikke har vært godt for meg.. Veldig mye vondt og jeg trenger hjelp til å bearbeide samt sette ord på følelser i stedet for å kutte meg opp med kniv...

Jeg har vært innlagt en gang på psyk.avd. det var akutt.. Var der 5 dager men ingen prata til meg???? hvorfor??? Legen en gang når jeg ble innlagt og en gang når jeg ble skrevet ut.. Ikke noe bortsett fra dette... Ingen oppfølging etterpå heller... hvorfor?????

Jeg trenger hjelp... NÅ!! Jeg ønsker selv innleggelse igjen fordi jeg trenger tid og ikke minst et sted hvor ingen "ser"! meg når jeg skal jobbe med de vonde tingene... Mye fordi jeg er redd for å vise følelser....

Legen mener jeg ikke trenger innleggelse?????? hvorfor????

Han aner ikke hvordan jeg sliter... Og jeg greier ikke å få sagt i fra.... Er redd ting kan går fryktelig galt en dag fordi jeg greier ikke styre sinnet mitt.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141726-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chaos1365380623

Hei. Skriver fordi det virker som du beskriver den sinnsykt desperate følelsen som jeg kjenner meg så godt igjen i. Tro meg. Hjelpeapparatet er ganske dårlig. Og ofte så har folk som har blitt friske, blitt det PÅ TROSS av hjelpe aparatet og ikke på grunn av det...Jeg har så sinnsykt mange ubeskrivelig grusomme minner fra legevakt og psykiatriske avdelinger som nesten bare er traumatiske opplevelser på toppen av de jeg har fra før.

Men, nå som det er sagt, så kan det faktisk hende det er en grunn til at legen ikke synes du trenger innleggelse. Det trenger ikke å være fordi du ikke blir tatt på alvor. Noen personer har virkelig ikke godt av å være på institusjoner, selvom de tror det selv. Jeg er en av dem. Etter å ha vært innlagt to ganger så klarer jeg ikke annet enn å lengte tilbake til det. Kanskje legetime oftere hadde vært et alternativ? Vet ingenting hjelper når smerten er så voldsom at man bare vil la det sprekke...men kanskje ser legen noe du ikke ser. Hva med å spørre legen hvorfor han ikke synes du trenger det?

Hvor gammel er du forresten?

Ta vare på deg selv og husk at legevakta er der skulle det bli virkelig umulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141726-hjelp/#findComment-891635
Del på andre sider

Gjest remeron

Hei. Skriver fordi det virker som du beskriver den sinnsykt desperate følelsen som jeg kjenner meg så godt igjen i. Tro meg. Hjelpeapparatet er ganske dårlig. Og ofte så har folk som har blitt friske, blitt det PÅ TROSS av hjelpe aparatet og ikke på grunn av det...Jeg har så sinnsykt mange ubeskrivelig grusomme minner fra legevakt og psykiatriske avdelinger som nesten bare er traumatiske opplevelser på toppen av de jeg har fra før.

Men, nå som det er sagt, så kan det faktisk hende det er en grunn til at legen ikke synes du trenger innleggelse. Det trenger ikke å være fordi du ikke blir tatt på alvor. Noen personer har virkelig ikke godt av å være på institusjoner, selvom de tror det selv. Jeg er en av dem. Etter å ha vært innlagt to ganger så klarer jeg ikke annet enn å lengte tilbake til det. Kanskje legetime oftere hadde vært et alternativ? Vet ingenting hjelper når smerten er så voldsom at man bare vil la det sprekke...men kanskje ser legen noe du ikke ser. Hva med å spørre legen hvorfor han ikke synes du trenger det?

Hvor gammel er du forresten?

Ta vare på deg selv og husk at legevakta er der skulle det bli virkelig umulig.

Joda men jeg har problemer med å gå til legen... takler det ikke og blir bare så stressa, og blir helt "tom"

Satan jeg sliter sånn... Greier ikke få satt ord på det....:(

Jeg er forresten 22 år gammel

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141726-hjelp/#findComment-891754
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...