Gå til innhold

Alkohol, sliter jeg?

Anbefalte innlegg

Chaos1365380623

Det siste året så har jeg merket at hver gang jeg drikker så er det med tanken at jeg vil drikke til jeg blir bevistløs eller for å skade meg selv. Jeg drikker ikke ofte, men hver gang så er det unaturlig store mengder. Tar lett hele vodkaflaska selv på en kveld. Og i det siste har jeg merka at jeg stadig vil drikke på dagen...før jeg skal treffe mennesker eller før en skoletime. Klarer å la vær noenganger, men ikke alltid. Er jeg på vei inn i noe, eller er jeg bare paranoid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141733-alkohol-sliter-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest remeron

Heia... Ville bare si at de tankene du beskriver der har jeg og... Drikke til jeg slokner, stuper eller svimer av... Og jeg har og gjort det, og det er ikke noen god erfaring!!!

Selv har jeg ikke drukket nå på over 2 mnd, og det hjelper!!!!

Alkohol løser ingenting.. Det bare forverre situasjoen... Så tro meg på det at enkelte ting vil bli enklere om du greier å holde deg borte fra alkoholen... Iallefall har det nå hjulpet meg godt på vei... Jeg må si jeg tenker ofte på at jeg skal drikke meg full, men jeg greier å holde meg borte fra det, med god hjelp av typen min:) Så jeg håper du greier å la det være så skal du se at etter en stund vil ting bli litt enklere..

*klem* fra en som har vært i samme situadjon:)

Så hvis du er paranoid med disse tankene så vil jeg si deg det at da er du ikke alene om det:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141733-alkohol-sliter-jeg/#findComment-891762
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

Drikke på dagtid er et klart faresignal, og særlig når dette er for å kunne lettere takle situajoner!

Å drikke seg ganske dritings av og til i helgene er vel ikke så uvanlig blant unge her til lands.

Jeg prøver å holde alkoholbruken til fredag, lørdag og søndag. Da koser jeg meg med vin og øl, men ikke slik at jeg blir dritings da, bare lett påvirket, og det er deilig.

Er jeg på ferie så unner jeg meg en øl midt i uka også! En lever bare en gang. Men ikke alle tåler det da, så en må passe på. Noen tar jo et glass eller to vin hver dag året rundt på legens anbefaling, DET tør ikke jeg. Må ha 'tørre' dager innimellom. Det føles mest riktig for meg iallefall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141733-alkohol-sliter-jeg/#findComment-891783
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...