slux Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei jeg er 13år 163 cm 47 kg og føler meg svert undervektig noen tips til og forandre på det ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Spis i vei. Eneste måten å øke vekten på er å spise flere kalorier enn du selv forbrenner i løpet av dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjelke Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Vi jenter legger som regel lettere på oss etterhvert. Men fram til da må du spise mer, som Synch sier, men det trenger ikke være usunn mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slux Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Vi jenter legger som regel lettere på oss etterhvert. Men fram til da må du spise mer, som Synch sier, men det trenger ikke være usunn mat. hehe eg er en gutt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjelke Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hehe eg er en gutt! Jøss, hvorfor fikk jeg for meg at du var jente?? *sorry* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En fisk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tren og spis regelmessig! Der hjeler ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slux Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jøss, hvorfor fikk jeg for meg at du var jente?? *sorry* ;-) hehe sikkert på min lave vekt :P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slux Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Tren og spis regelmessig! Der hjeler ! Ja nå har jeg begynt og trene vekter har trent i 1 og en halv måned nå, har gått opp 3 kg og gått opp gjennomsnittlig 3 cm på alle kroppsdeler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.