Gjest tipsy23 Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg har nesten mistet kjæresten min nå pga at jeg blir så fryktelig sint uten grunn, spesielt når vi er på byen og jeg har drukket alkohol. Selv om jeg vet at han ikke gjør noe galt klikker det bare for meg. Jeg sliter litt med dårlig selvtillit og er usikker, men vet ikke om dette har noe med sinnet mitt å gjøre. Jeg vil ikke at det skal være sånn. Han betyr alt for meg og det siste jeg vil er å miste han. Bør jeg oppsøke lege/psykolog for å få hjelp? Hvordan går jeg evt frem? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Å gå til psykolog er kanskje ikke så dumt. Du bør jo finne ut hvorfor du er så sinna alltid og hva du kan gjøre for å kontrollere sinnet ditt. For å få time til psy. går du til fast legen din og så henviser han deg videre. Du må legge vekt på at dette virkelig ett stort problem for deg. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.