Gå til innhold

alternativ medisin ang angst?

Anbefalte innlegg

Hei var på en side om akupunktur og leste litt. og der sto det at man kunne helbrede angst med akupunktur er det noen som har prøvd det? Har sjøl hatt angst en del år og brukt en masse medisiner som ikke virker også psykolog, begynner å bli desperat. Er det noen som har prøvd det? og virker det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141813-alternativ-medisin-ang-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikek gi opp!

Jeg bruker akupunktur, blomstertinkturer (Dr. Bachs) og Nervisan/Nervero/Valeriana og lignende produkter fra helsekosten. Samt Depridix for depresjon. Periodevis bruker jeg også homøopat-piller (sukkerpiller). Nattlysolje (Efamol) KAN jeg ikke klare meg uten. jeg har prøvd. Jeg har slitt i 20 år og det her er det som fungerer best!

Har også prøvd 2 forskjellige 'lykkepiller' samt Sobril/Valium, og blitt tilbudt ørten andre piller jeg ikke har tatt. Alt fra sovepiller, piller for fordøyelsen mm mm.

For andre plager enn angst depresjon bruker jeg også alternativt hvis skolemedisin ikke 'skjønner noe'. Kamillete (ikke pose, men 'ekte') lindrer magekatarren bl.a.

En må prøve seg fram!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...