Gjest cwig Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Har gått på Remeron 15mg 1 uke nå (skal øke til 30mg i kveld). Inntil i dag har den eneste bivirkningen vært tretthet om dagen. Men i dag følger jeg meg helt rar - svimmel og susete i hodet, stikking i armer og ben, kalde føtter, og er veldig urolig. Vil dette gå over? 0 Siter
lillemeg:o) Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hadde også de bivirkningene til å begynne med,men det går over. Ble også bedre av at jeg tok dem en time tidligere,for meg vil det si 20 istedet for 21,da henger dem ikke i så mye dagen etter 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 En av bivirkningene er stikking/kribling i bena. Utrolig plagsomt. Hos meg kom de ca 1 time etter at jeg hadde tatt tabletten og varte i ca en halv time. Susete i hodet var jeg vel helst dagen etter, eller tung i hodet er vel mer riktig. edet gikk seg til etter hvert. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.