Gjest Mariaaah Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei, jeg ganske slank, er 1.64, og veier 54 kg. Men magen min er litt "slafsete",og vil trene den. Jeg tenker å ta sit-ups hver dag. Hjelper det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjøtteteren Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Spis sunt, tren variert og allsidig, og over tid vil magen formes deretter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Sit-ups vil ikke føre til at fettet på magen forsvinner. Imidlertid vil det kunne øke størrelsen og fastheten på magemusklene. For å bli kvitt fettet må man legge om kostholdet og treningen slik at man forbrenner fett over hele kroppen. Punktforbrenning er ikke mulig, desverre. "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.