Gjest -betennels Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Heisann Lurer på om jeg har fått benhinnebetennelse i leggen... Har smerter på framside legg når jeg løper/går. Når jeg har løpt en tur (hvis jeg er så heldig at det går!), har jeg ofte en liten hevelse på leggen. Benhinnebetennelse? Det begynte for noen måneder tilbake da jeg drev med løping. Jeg tok derfor en pause og var ikke så aller verst en stund. Nå har jeg imidlertid begynt å løpe litt igjen, og nå kommer smertene tilbake for fullt. Vel, uansett... Dersom jeg går til legen med dette, hva vil "skje" forutenom at jeg får beskjed om å ta det rolig en stund+betennelsesdempende? Blir slike pasienter vanligvis sendt videre til en fysioterapeut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niobe Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Høres hvertfall ut som beinhinnebetennelse. Jeg har lett for å få det hvis av aerobic. Er nokså sånn som du beskriver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 "Prevensjon" mot beinhinnebetennelse: varierende/mykt underlag, bytte mellom å bruke flere par sko (ikke slitte), variasjon i treningen. Finnes noen "leggvarmere" av latex som skal hjelpe. Vet dessverre ikke hva de heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
njsf Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Høres hvertfall ut som beinhinnebetennelse. Jeg har lett for å få det hvis av aerobic. Er nokså sånn som du beskriver. 95% sikkert at dette er benhinnebetennelse, høres ikke ut som om du er så sugen på å dra til legen, så her er et tips: hold deg i ro en lang periode, begynn så rolig trening og øk progressivt. Hold deg hele tiden unna hardt underlag som asfalt, 3d møller ol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -betennels Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 95% sikkert at dette er benhinnebetennelse, høres ikke ut som om du er så sugen på å dra til legen, så her er et tips: hold deg i ro en lang periode, begynn så rolig trening og øk progressivt. Hold deg hele tiden unna hardt underlag som asfalt, 3d møller ol. Tusen takk for svar alle sammen! Har nå vært hos legen og har funnet ut at det enten er en betennelse i et muskelfeste på framside leggen, eller så er det kompartmentsyndrom.. artig... hehe.. jaja, igjen takk for forslag og råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.