Gjest bekymret nå jeg Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Jeg har hatt en hypoman episode der jeg ble innlagt på sykehus. Episoden varte i ca en uke og var utløst av en liten overdose innsovningsmedisin. Jeg har tidligere hatt flere alvorlige depresjoner. Er jeg manisk depresiv pga dette, eller kan alle bli hypomane av en liten overdose med piller? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Dette betyr med stor sannsynlighet at du har en bipolar lidelse (type IIIb). 0 Siter
Gjest bekymret nå jeg Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Dette betyr med stor sannsynlighet at du har en bipolar lidelse (type IIIb). Hva betyr IIIb? 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hva betyr IIIb? det betyr at hypomanien var utløst av medikamenter. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hva betyr IIIb? Det er bare en underdeling av bipolare lidelser. Det betyr gjentatte depresjoner og mani utløst av medikament (provosert). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.