Gå til innhold

Hva gjør jeg feil her?

Gjest forstår ingenting nå

Anbefalte innlegg

Gjest forstår ingenting nå

hei,

prøver gå ned fem kilo til et bryllup..og har nå holdt på i en uke.

Har tidligere(for to år siden) gått grete roede, og vet derfor hva som skal til av mat for å gå ned..selvom jeg denne gangen spiser VEl fett-fattig, da..

Så hva gjør jeg galt?

`her er min meny:

Frokost: 2 grovbrødskiver med det jeg vil av pålegg

Mellom: Yoplait 1% fett youghurt og kanskje en frukt

Middag: Ris, nudler eller pasta m en eller annen saus til

Jeg dropper helt kjøtt og fett her.

Kvelds: En eller to skiver og gjerne en youghurt.

Jeg har sluttet helt med godterier, tar hvis jeg Må bare en sjokolade bit av den møreke typen m 70% kakao.

Jeg beveger meg mye og går n halvtimes tur daglig.

HVA er feilen?

Ikke drikker jeg søtt heller. Kun fun-light eller tab xtra.

Noen råd? MÅ ned til bryllupet, og det er bare fire uker til. Skal heslt ned fem kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest er det feil her da ...

du gjør vel ingen feil etter hva jeg kan se ......

kanskje du er oppe å spiser godterier i søvne om nettene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spis mindre karbohydrater

Les litt her, kanskje du spiser for mye karbohydrater?

http://www.drlindbergs.no/

Jeg kutter ut det meste av sukker, brød og pasta osv når jeg vil ned i vekt, og spiser mye grønnsaker, linser, bønner, magert kjøtt, fisk, kylling osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hinkespretten

Kutt ned på karbohydratene (bytt ut en av brødskivene til hvert måltid med et knekkebrød). Spis "rene proteiner" til middag og mindre pasta. Mao: kylling, fisk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen din bør du endre. Spis litt potet/ris/pasta, litt kjøtt eller fisk, og masse grønnsaker.

Ellers - spis ca hver 3-4 time og drikk mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"denne gangen spiser jeg vel fettfattig."..

Her tror jeg du er inne på noe ja! Du spiser jo bortimot 0fett og 0proteiner,er jo ikke noe rart det ikke funker da! Kroppen trenger (sunt)fett for å brenne fett.. og proteiner for å opprettholde muskler og forbrenning!

Så spis kjøtt/fisk/kylling,nøtter/fet fisk osv...i steden for alle karbohydratene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anti knekk

Kutt ned på karbohydratene (bytt ut en av brødskivene til hvert måltid med et knekkebrød). Spis "rene proteiner" til middag og mindre pasta. Mao: kylling, fisk etc.

Knekkebrød er fullt av karbohydrater! Spis heller rugbrød..dansk/tysk type.

Havregrøt er og bra..selv om den inneholder mye karbo har den lav GI når den er kokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gjør du ingenting feil; kanskje er bare kroppen din bare litt treg med å komme i gang :-)

Fortsett slik en uke til og se hva som skjer. Dette er et opplegg du kjenner fra før, og selv om mange nå prøver litt andre typer dietter er det ingenting i veien for at din metode skal fungere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkebrød er fullt av karbohydrater! Spis heller rugbrød..dansk/tysk type.

Havregrøt er og bra..selv om den inneholder mye karbo har den lav GI når den er kokt.

Ryvita er glimmers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...