Gå til innhold

misslykket slanker - = depresjoner som har skylda..

Gjest deppa, og lei slanking

Anbefalte innlegg

Gjest deppa, og lei slanking

Hei

Jeg som skriver dette, er ca 7 kg overvektig, jeg er i perioder deprimert. I mine gode perioder så klarer jeg - uten problemer å slanke meg og være aktiv , men så kommer deppe-periodene, og da klarer jeg ikke å være i nærheten av flink engang....

Andre som kjenner seg igjen i dette ?

Noen som har tips om hvordan å klare å slanke seg til tross for depresjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Har samme problemene som deg. Jeg klarer heller ikke ta meg nok isammen til å komme med ut å trimme når jeg er deppa. Ønsker slike råd jeg og.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lonkil

Hei

Tar jeg ikke helt feil er dette er vanlig problem. Hva med å innøve noen vaner? Eks. dra på helsestudio hver Tirsdag og Torsdag? Gjør noe der du synes er gøy og gjør en vane ut av det. Dra gjerne sammen med venner slik at du har en ekstra motivasjonskilde. Avtal gjerne på forhånd når dere skal møtes slik at du har noe som kan tvinge deg ut døren. Jevn fysisk trening er jo dessuten den beste medisin mot depresjoner (i flg. enkelte).

Spinningklasser etc. er jo også både morsomt og passer de fleste vektklasser. Kan være slitsomt de første gangene, men deretter er det bare morsomt. En justerer tross alt motstanden selv.

Når en først kommer igang med lystbetont trening kan en nesten glemme alt som heter slanking.

Jeg er kanskje ikke den rette til å komme med råd, men forsøker altså alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...