madde_60 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hei, jente 22 her. har spilt aktivt håndball siden jeg var fem og lever for dette. I april i fjor fikk jeg en vridning i kneet.De trodde det var menisken, men MR viste ingen ting. Jeg begynte å trene meg opp igjenn etter at de hadde tatt ortoskopi der de fant mengder m synovitt og noe brusk. når jeg da hadde fått trent meg opp, dog fortsatt m noen smerter.Noe legen min kalte Patellofemoralt Smertesyndrom. Spilte jeg min første kamp i august 03. da klarer jeg og tråkke over, og det gikk greit ikke så mye smerter, men ankelen glapp over når jeg gikk, løp og spilte kamp. Da vi tok MR av denne var to leddbånd røket og det var inn på operasjon igjen. Når jeg da hadde gått i seks uker m gips, begynte jeg etter to uker hos fysioterapaut, samtidig som jeg begynte å jobbe igjen. Problemet var at det var ikk e bare ankelen og leggen som var vond. Kneet hofta og lysken var ikke noe god, og jeg hadde fortsatt haltende gange og den ble bare værre. Derfor dro jeg igjen til legen og det ble bestemt at jeg skulle inn i 2 uker for intensiv trenig. Var der en mnd og hadde blitt bare værre.. Da var det fortsatt Patellofemoral Syndrom som fadde forplantet seg i hofte, lysk og delvis rygg. For meg som er vant til å trene 6 dager i uken pluss full jobb er dette ganske er dette en stor forandring. Nå sitter jeg 6mnd etter det siste inngrepet og sliter med mye smerter. Er vondt når jeg sitter, står og går, ikke blitt kvitt haltingen. Er det noe som kan gjøres??? Har vært og fått sprøyter, bedøvelser og kortison, samt masse øvelser og uttøyninger.Har jo lyst til å lære litt om dette også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.