Gå til innhold

Ensomhet..

Anbefalte innlegg

Gjest Stig,Bergen

Er det noen som vet hvordan det føles å konstant lengte etter noen....men begynner å gi opp håpet på at det finnes noen i det hele tatt...?

Jeg er så utrolig ensom ..det er så mye jeg savner... får tårer i øynene bare ved å skrive dette...

hvis jeg var en robot ville det ikke vært noe problem ..da ville jeg ikke savnet det å ha noen som bryr seg om meg og som jeg bryr meg om.Jeg ville ikke savnet det ha kunne snakke åpent om alt jeg føler med denne noen.

Ikke tenkt på hvor deilig det må være å ligge i sengen å stryke huden hennes mens regnet banker på taket. Ikke lengtet etter Å holde henne i armene mens vi så på en skummel grøsser.

Jeg trenger en dame i mitt liv...men det skjer ikke. Jeg er for sjenert til å gjøre tilnærmelser på byn... og jeg får aldri kontakt med damene.

Jeg jobber i kassen i en butikk...der ser jeg til tider 50 år gamle menn med store mager som står og mumler for seg selv mens de betaler.Dette er tydeligvis ensomme personer....jeg ser meg selv sitte alene i en trist leilighet når jeg er 50 ..og det knuser meg.

En av mine mest gjentagende tanker er "drep meg gud" og " jeg har lyst å dø" ...dette er hvordan jeg føler meg ...ikke hva jeg ønsker.

Men det jeg ønsker skjer ikke ...hvorfor ha håp når det knuses like brutalt hver gang jeg øyner en sjangse ?

En dame som kan være min sjelvenn\kjæreste osv. er noe jeg har lengtet etter i minst 6-7 år ..og jeg er nylig fylt 21.Aldri hatt verken sex eller dame...så egentlig savner jeg noe jeg ikke vet hvordan er,men i samfunnet vi lever i får vi en overdose av sex-fikseringer fra alle media.

Det er i grunnen de rolige stundene jeg ser mest frem til( i det lille håp som gjennstår) stundene hvor vi bare er sammen..holder hverandre...

jeg har ingen gode venner,men flust av dårlige venner... noe som gjør at jeg trenger noen i livet mitt som jeg kan virkelig snakke med om hva som helst.

Får presisere til slutt: jeg er ikke noen skrulling eller noe...jeg går ikke rundt å depper hele dagen.Jeg smiler alltid,selv om jeg sjelden har noe grunn til det.Jeg er entusiastisk i samtaler,og liker å treffe nye folk.Er sosial \utadvendt..men kansje ikke så god å initiere kontakt.

Jeg er desperat inni meg,men det vil aldri synes utvendig ..jeg har hatt muligheter til å bli sammen med jenter gjennom tidene.. men har ikke følt det riktig. Jeg kan ikke bli sammen med noen jeg ikke synes passer for meg og som jeg ikke føler meg tiltrukket av. Selv om jeg er så ufattelig ensom som jeg er så har jeg aldri noen følelse av å ta "den første og beste" selv om jeg ikke føler noe for henne.Det ville ikke vært riktig for noen av oss...

Jeg tømmer ut følelser gjennom skriften her...fordi jeg ikke har noen å snakke med om sånne ting. Dette er ikke formulert som et spørsmål,mer som en avlatelse.

Men jeg lurer litt på om jeg er alene i verden med et liv i savn...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142416-ensomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faber-lange

Hei,

nei, du er ikke alene om å føle det slik. Og du høres ut som en kjekk type. Selv om du er sjenert så kan du få deg dame! Ikke alle damer ønsker nødvendigvis de som brauter av selvtillit!

Var selv nærmere 22 da jeg fikk min første kjæreste. Det var lengselsfullt å være single, men den som venter på noe godt... Forholdet ble turbulent og jeg er igjen single. Kjenner lengselen igjen, men vet at en dag er det noen å møte igjen. Slik er det helt sikkert for deg også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142416-ensomhet/#findComment-896883
Del på andre sider

Kizza1365380506

Nei du er nok ikke alene om å ha det sånn dessverre. Det er vondt å være ensom. Og verre å være ensom blandt mange.

Men du er jo så ung ennå. Du har mange gode år foran deg og plutselig en vakker dag står hun der vet du. Og da må du gripe sjansen. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke har hatt sex. Det er riktig for deg å vente og da har ingen andre noe med det. Vær tro mot deg selv ellers risikerer du å ødelegge noe som for deg skal være fint.

Jeg råder deg til å være tålmodig. Min bror var over 30 før han fant kjærligheten. Men lett, nei det er det ikke.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142416-ensomhet/#findComment-897124
Del på andre sider

Gjest Stiigen

Nei du er nok ikke alene om å ha det sånn dessverre. Det er vondt å være ensom. Og verre å være ensom blandt mange.

Men du er jo så ung ennå. Du har mange gode år foran deg og plutselig en vakker dag står hun der vet du. Og da må du gripe sjansen. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke har hatt sex. Det er riktig for deg å vente og da har ingen andre noe med det. Vær tro mot deg selv ellers risikerer du å ødelegge noe som for deg skal være fint.

Jeg råder deg til å være tålmodig. Min bror var over 30 før han fant kjærligheten. Men lett, nei det er det ikke.

Mvh

vel en vakker dag....

skal på byn i dag med noen av mine få gode venner.

*håper......*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142416-ensomhet/#findComment-897471
Del på andre sider

Kizza1365380506

vel en vakker dag....

skal på byn i dag med noen av mine få gode venner.

*håper......*

Krysser fingrer, armer, ben og det som verre er. Håper du finner noen idag.Gjør du ikke det har du flere sjanser. Var på byen i går og møtte en kollega og hennes kjæreste. Du og du så forelska de var og begge i 30 årene så ta det helt med ro. Den som venter på noe godt venter ikke for lenge. :o)

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142416-ensomhet/#findComment-897609
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persann

Åhhhh... så godt jeg kjente meg igjen i dette innlegget. Jeg er akkurat slik og skrev nettopp et innlegg som omhandler det jeg føler. Jeg kan jo ikke gi deg råd siden jeg selv heller ikke vet hva som vil skje. Men jeg er også fryktelig lei av dette. Du ser andre par smile og le og føler en slik lengsel som bare du ewlv kan føle. Ekstreme følelser i sving. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har havnet på snørra.

Nei du, å ta livet sitt vil blir for enkelt. Ting vil jo ikke bli bedre. Men du får ikke gi opp!! Og det samme får heller ikke jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142416-ensomhet/#findComment-901802
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...