lokern Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Søsteren min er 16 år. For 10 min. siden ringte ei veninne til foreldrene mine og sa at søsteren min ikke hadde spist på 4 dager, hun hadde bare kastet det opp igjen. Dette kan virke som starten på en form for spiseforstyrrelse. Selv vet jeg veldig lite om dette inkl. mine foreldre. Hva bør vi gjøre? Hun har helt normale kroppsformer. Jeg ønsker at vi i familien tar tak i dette så fort som mulig slik at det ikke utvikler seg til noe alvorlig og farlig. Jeg vet fra før at hun og kjæresten har hatt litt interne problemer iblant, men trudde ikke dette skulle ha noen alvorlig betydning. Er veldig takknemlig for alle svar jeg kan få her! Hilsen en bekymret bror 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iks.no Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det kan dessverre hørest ut som det. Dette er ikke et forum for spiseforstyrrelser, men spør på psykiatriforumet, der får du sikkert mer respons. http://www.iks.no/sf_fam.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.