Gjest martamor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg er ei tjue år gammel jente som de siste månedene har trent endel styrke og kondisjon. Jeg kan ikke si at jeg ser noe særlig mer muskler på meg selv, men det kommer vel. Saken er at jeg gjerne skulle gått ned noe i vekt (165cm, nå 57 kilo), veide før 50 kilo, som passet meg mye bedre. Hvorfor går jeg ikke ned i vekt når jeg trener ca to ganger i uken og spiser mindre godteri og mer sunt enn før? Det totale inntaket har heller ikke økt. Jeg vet at muskler veier mer enn fett, men det er jo rart at vekten bare øker og øker? Setter pris på svar fra en av dere som har litt peiling;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 For det første så høres 50 kg på 165 cm utrolig lite for en VOKSEN person.. Vet at det er kjedelig med moralisering men,,, Det er vanlig at man ikke er HELT ferdig med puberteten før 20-22 års alder, og mage legger på seg, får hofter (mer), pupper o.l. Har flere venninner som ikke helt skjønte det der.. Hva veier du nå, hvor mye har du gått opp etter treningen? Kan være muskler (noe legger på seg av muskler fort) eller vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Før var du undervektig, nå er du kommet opp i normalvekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.