darma Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 VET at man helst ikke skal trene vekter yo dager på rad (har gitt det rpdet til andre her inne!!) Men det jeg lurer på om HVOR "skadelig" det er..? Helt bortkastet? Ødelegger mer enn det bygger opp?? Trente nemlig bare en gang i forrige uke pga "sykdom" og rakk ikke trene idag, mandag...(Sovna på sofaen...) Eller er det beste at jeg trener feks tredemølle/sykkel i morgen og vekter på onsdag?(skal ha veiledningtime da) Hvor lang tid tar det før muskler brytes ned når man ikke trener? (altså ikke rekker å trene i mitt tilfelle) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tod Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Poenget er vel at du ikke skal trene samme muskelgruppe to ganger på rad, ikke at man ikke skal trene med vekter i seg selv. Det er bortkasta, men neppe farlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Poenget er vel at du ikke skal trene samme muskelgruppe to ganger på rad, ikke at man ikke skal trene med vekter i seg selv. Det er bortkasta, men neppe farlig. Da dropper jeg nok vekter den ene dagen! Trener nemlig samme programm hver gang. (11-12 øvelser) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Da dropper jeg nok vekter den ene dagen! Trener nemlig samme programm hver gang. (11-12 øvelser) Kan være lurt å variere mellom to forskjellige programmer. For variasjonens skyld (bedre effekt og skadeforebyggende). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Poenget er vel at du ikke skal trene samme muskelgruppe to ganger på rad, ikke at man ikke skal trene med vekter i seg selv. Det er bortkasta, men neppe farlig. Spørs hva man legger i "farlig". I værste fall kan man bli overtrent, med det resultat at man stagnerer eller går ned i styrke. Er overtreningen alvorlig kan det også føre til værre ting, og resultere i at man må kutte ut trening helt i en lengre periode. "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.