designer Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei! Jeg sliter med smerter i front av skinnleggen. Føles som om det er midt inni legg-benet det kommer fra. Dette er ca 5 cm ned på beinet fra kneskålen. Har vært undersøkt av fysioterapeut, uten hell. Jeg drev med økt løpe-trening i perioden da dette utløste seg, men har gått nå i månedsvis uten trening, og smertene er like ille. Får økt smerte ved jogging og stå/gå. (føles som kniv-skjæring) Sykling har ingen innvirkning. Innbiller meg at det har med trening å gjøre, at jeg må bare holde meg i ro. Men det er så frustrerende når hverken lege eller fysioterapeut finner ut av det!... Noen som er/har vært i samme situasjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k3rm0r Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 du har nok fått Beinhinnebetendelse. en belastning skade. Du kan ta det litt rolig med løping og heller sykle og svømme litt for å avlaste leggen. ikke hoppe for mye, da du belaster legge mye da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.