Gjest trrrish Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg er så heldig med mine behandlere. Jeg får ALT det går an å få. Jeg får terapi 2 ganger i uken, medisin på medisin og får være innlagt på DPS og snakke med lege når jeg trenger det. Jeg er så heldig. Jeg forresten veldig vakker og har en strålende sosial intelligens,er så snill og grei og pratsom med butikkdamene, har brukt over 5000 kr på klær og sko som alle er veldig vakre, husker ikke helt hva jeg kjøpte, men jeg vet det var veldig vakkert. Jeg vil bare si at det er lys i enden av tunnelen. Jeg hadde det svært vondt i to år (av og på da, ikke hele tiden). Men nå er jeg svært lykkelig. Lykken bobler inni meg. Det er sååååååååå deilig. Jeg ønsker alle en strålende påske, påsken min kommer til å bli helt fantastisk. 0 Siter
Gjest Vironica Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Var dette et forsøk på ironi? Det hørtes sånn ut Men god påske uansett. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Var dette et forsøk på ironi? Det hørtes sånn ut Men god påske uansett. Fantes ikke ironi:))) 0 Siter
¤Armygirl¤ Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Unner deg alt godt Trrrish Håper det varer! God påske!! Klem 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Du er ikke litt manisk? Jeg vil selvfølgelig ikke at du skal ha det vondt, men det høres ut til at du er litt vel høyt oppe nå. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Du er ikke litt manisk? Jeg vil selvfølgelig ikke at du skal ha det vondt, men det høres ut til at du er litt vel høyt oppe nå. hei soria, jeg tror ikke at jeg er manisk. bare lykkelig liksom. klem:) 0 Siter
frosken Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Trrrish:-) Ingen beskriver dype daler og høye topper bedre enn du... Når du er fortvilet kommer fortvilensen krypende ut av skjermen - og når du er hyper strømmer energien :-) God påske! 0 Siter
frosken Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Du er ikke litt manisk? Jeg vil selvfølgelig ikke at du skal ha det vondt, men det høres ut til at du er litt vel høyt oppe nå. Du kjenner vel trrrish nå, Soria:-) Ingen svinger raskere enn henne - men tror hun er ganske godt tatt vare på for tiden. God påske! 0 Siter
Soria Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Du kjenner vel trrrish nå, Soria:-) Ingen svinger raskere enn henne - men tror hun er ganske godt tatt vare på for tiden. God påske! Joda, jeg kjenner henne sånn etterhvert God påske til deg også. 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 hei soria, jeg tror ikke at jeg er manisk. bare lykkelig liksom. klem:) Og det unner jeg deg i aller høyeste grad. Håper det varer! *God Påske* Klem fra 0 Siter
Gjest -ikke overbevist Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 LITT manisk?? Jeg ville sagt myyyyye..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.