Gå til innhold

Jeg er så heldig og lykkelig

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg er så heldig med mine behandlere. Jeg får ALT det går an å få. Jeg får terapi 2 ganger i uken, medisin på medisin og får være innlagt på DPS og snakke med lege når jeg trenger det. Jeg er så heldig. Jeg forresten veldig vakker og har en strålende sosial intelligens,er så snill og grei og pratsom med butikkdamene, har brukt over 5000 kr på klær og sko som alle er veldig vakre, husker ikke helt hva jeg kjøpte, men jeg vet det var veldig vakkert.

Jeg vil bare si at det er lys i enden av tunnelen. Jeg hadde det svært vondt i to år (av og på da, ikke hele tiden). Men nå er jeg svært lykkelig. Lykken bobler inni meg. Det er sååååååååå deilig. Jeg ønsker alle en strålende påske, påsken min kommer til å bli helt fantastisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142758-jeg-er-s%C3%A5-heldig-og-lykkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du er ikke litt manisk? Jeg vil selvfølgelig ikke at du skal ha det vondt, men det høres ut til at du er litt vel høyt oppe nå.

Du kjenner vel trrrish nå, Soria:-) Ingen svinger raskere enn henne - men tror hun er ganske godt tatt vare på for tiden.

God påske!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...