Gjest browneyed girl Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 har gått på fluoxetin i ca 3 og en halv uke nå.hvor lang tid skal det normalt ta før de skal begynne å virke??synes ikke de hjelper noe særlig,får bare masse irriterende bivirkninger og ligger å kaldsvetter hver natt.......slitsomt i lengden!! (tar 10 mg en gang om dagen.) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Du burde begyne å få effekt nå. Dog er dosen lav. Vanligste dose påfluoxetin/Fontex er 20 mg. 0 Siter
Gjest browneyed girl Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Du burde begyne å få effekt nå. Dog er dosen lav. Vanligste dose påfluoxetin/Fontex er 20 mg. mente selfølgelig at jeg tar 20 mg!!en liten feil der:) Burde jeg øke dosen nå når det ikke virker med bare 20 mg?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 mente selfølgelig at jeg tar 20 mg!!en liten feil der:) Burde jeg øke dosen nå når det ikke virker med bare 20 mg?? Det må du snakke med legen din om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.