darma Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Veldig greit eg så kan man trene to dager på rad.. (jeg kommer ikke på å trene kondis bare-er så kjedelig..hehe) Dessuten har jeg målt meg i dag på div steder.. hmf! jeg er større rundt armen enn halsen.. *rister på hue* ..og min hofte vidde sprengte alle rammer!! Her skal det trenes!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 You go girl!! Jeg er fortsatt større rundt magen enn rundt rompa, så jeg håper å se litt resultater snart. Men det er mye kondis-trening som er gøy også da! 0 Siter
Sarisvati Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 To-delt program hørtes smart ut! *vil også ha* Og hvem har stjålet målebåndet mitt, forresten? Er det DEG kanskje? ;o) 0 Siter
soleil Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Husker jeg skulle sette opp program sammen med en instruktør. Vekta i forhold til høyden var helt fin. For en kvinne på 60 år.. 0 Siter
darma Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 You go girl!! Jeg er fortsatt større rundt magen enn rundt rompa, så jeg håper å se litt resultater snart. Men det er mye kondis-trening som er gøy også da! Vet ikke om noe kondis greier som er morsomt jeg.. tar så helsikes lang tid jo.. men hos meg er i alle fall midje smalere enn hofter - fordi hoftene sprenger alle rammer!!*lol* 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 "jeg kommer ikke på å trene kondis bare-er så kjedelig..hehe)" "Kondistrening" høres jo litt intenst ut, da. Det vil jo si trening som f.eks løpere og syklister driver med. Tren heller vanlig kardio, med litt lavere intensitet over lenger tid. For å gå ned i vekt MÅ du trene kardio - styrketrening er flott for fettforbrenning, men kardio må til. "......................." 0 Siter
darma Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 "jeg kommer ikke på å trene kondis bare-er så kjedelig..hehe)" "Kondistrening" høres jo litt intenst ut, da. Det vil jo si trening som f.eks løpere og syklister driver med. Tren heller vanlig kardio, med litt lavere intensitet over lenger tid. For å gå ned i vekt MÅ du trene kardio - styrketrening er flott for fettforbrenning, men kardio må til. "......................." Når jeg sier kondisjon, tenker jeg på jogging og sykkling i passende tempo. Men fremdeles kjedelig..er så dårlig nemlig... (rekord er 12 min sammenhengende i 7.8kmt..men litt løping i 9.5kmt) Som regle løper jeg 7.5 kmt til jeg blir sliten, men stopper før jeg får hold eller blir kvalm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.