Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veldig greit eg så kan man trene to dager på rad.. (jeg kommer ikke på å trene kondis bare-er så kjedelig..hehe)

Dessuten har jeg målt meg i dag på div steder.. hmf! jeg er større rundt armen enn halsen.. *rister på hue*

..og min hofte vidde sprengte alle rammer!! Her skal det trenes!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142863-f%C3%A5tt-to-delt-program/
Del på andre sider

Fortsetter under...

You go girl!!

Jeg er fortsatt større rundt magen enn rundt rompa, så jeg håper å se litt resultater snart.

Men det er mye kondis-trening som er gøy også da!

Vet ikke om noe kondis greier som er morsomt jeg.. tar så helsikes lang tid jo..

men hos meg er i alle fall midje smalere enn hofter - fordi hoftene sprenger alle rammer!!*lol*

• 1 måned senere...

"jeg kommer ikke på å trene kondis bare-er så kjedelig..hehe)"

"Kondistrening" høres jo litt intenst ut, da. Det vil jo si trening som f.eks løpere og syklister driver med. Tren heller vanlig kardio, med litt lavere intensitet over lenger tid. For å gå ned i vekt MÅ du trene kardio - styrketrening er flott for fettforbrenning, men kardio må til.

"......................."

Annonse

"jeg kommer ikke på å trene kondis bare-er så kjedelig..hehe)"

"Kondistrening" høres jo litt intenst ut, da. Det vil jo si trening som f.eks løpere og syklister driver med. Tren heller vanlig kardio, med litt lavere intensitet over lenger tid. For å gå ned i vekt MÅ du trene kardio - styrketrening er flott for fettforbrenning, men kardio må til.

"......................."

Når jeg sier kondisjon, tenker jeg på jogging og sykkling i passende tempo. Men fremdeles kjedelig..er så dårlig nemlig... (rekord er 12 min sammenhengende i 7.8kmt..men litt løping i 9.5kmt) Som regle løper jeg 7.5 kmt til jeg blir sliten, men stopper før jeg får hold eller blir kvalm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...