scindapsus Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har begynnt å sykle til jobben hver dag nå, ca 1 mil en vei. *stolt* Variert terreng, noen seige motbakker. De siste årene har jeg ikke brukt kroppen min i det store og hele, så og si, og det er deilig å kjenne at den kan brukes til noe annet enn til å sitte foran TV'n med! Det jeg lurer på er om det har noe effekt på lårene mine?? Jeg kjenner ikke at jeg har brukt lårmusklene, men på framside legg og i rumpa kjennes det til tider godt. Noe av grunnen til at jeg begynnte å sykle var at jeg ville stramme opp rupe og lår. I tillegg så er jeg utålmodig og lurer på om det vil ta lang tid før jeg ser noen evt. resultater... ;o) Til opplysning så er jeg 22år, 1.65m og 56kg., om det skulle ha noen betydning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvor lenge har du holdt på da? Jeg bodde en gang på hybel lengst oppe i en bratt bakke, og syklet til og fra skolen hver dag nesten et helt skoleår. (brukte ca 25 min hjem)Buksene mine ble rimelig trange over lårene etterhvert, men hvor lang tid det tok husker jeg ikke. Så oppoverbakker gir hvertfall stramme lår.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 En ting er sikkert: Om du ikke merker det ved stølhet osv, så bruker du de allikevel. For uten lårmusklene hadde du ikke kunnet tråkke rundt. Så med det i tankene kan du vel bare fortsatte med god samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.