Gå til innhold

Følefr at jeg ikke orer mer nå..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg. Det er ikke så enkelt. Du har sikkert hørt alle rådene før. Begynn å bevege på deg, husk å ha en dag som er bare din, spis riktig, tren osv.

Hadde det bare vært så enkelt som å ta seg sammen og gjøre noe. Ja da hadde det ikke vært noen sak. Men kanskje du skal prøve å fokusere på det som er bra i livet ditt. Du har ett barn du er glad i og som er glad i deg. Du lever i ett forholdsvis trygt land. Har mat på bordet hver dag og nå skinner solen og det knoppes i li. :o)

I går fikk jeg min første hestehov av en liten jente som gikk forbi. Slike små gleder gir en så mye.

Gå ut med barnet ditt og finn noen hestehov du også kanskje.

Ny dag, nye muligheter...

Mvh

Gjest rødsnø

Du må kontakte fastlegen snarest etter påske og fortelle om tankene og situasjonen din. Be om henvisning til psykiater eller poliklinikk. Du kan få hjelp til medisiner og støtte/behandling.

Ved akutt krise oppsøk legevakten.

Ring Kirkens SOS 815 33 300

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...