Gjest Rusle Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Men jeg har ikke det fettet jeg og ikke klarer jeg å få det heller. Jo da, du har det fettet du også. Kanskje ikke mye av det, men det er vel heller ikke så om å gjøre ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kan ikke forstå hvorfor jeg skal få noen på nakken for det her, men du har vel generelt rett i at fett er et svært følsomt tema for mange. Det er for eksempel lovlig å si til en jente at "fy, nå synes jeg du begynner å bli tynn!", men hvis man prøver seg på "fy, nå synes jeg du begynner å bli tykk!", så får man seg fort 2 tette og en badehette. En fryktelig dobbeltmoral. Er du SierDuDet? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nei, jeg mener ikke å være lubben. Men kvinner har dette ekstra lageret av fett. Kvinner blir omtrent aldri "senete" som menn kan bli. Et kvinnelig skjelett har da former. Huff da, du skjønner hva jeg mener ) Ja, jeg skjønner hva du mener, og dette ekstra fettlaget jentene har, samt deres manglende evne til å utvikle muskler på samme måte som guttene, er også grunnen til at det er vanskelig for jenter å få et godt synlig vaskebrett. Men det er stor forskjell på det å mangle synlig vaskebrett og disse formene mange jenter sier de har "fordi de er kvinner". Det siste er rett og slett en unnskyldning for iver etter søtsaker og det stillesittende liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Er du SierDuDet? ;o) Han klarer vel ikke å holde seg unna. Men hvis han skal være hemmelig får han holde seg til andre temaer enn han gjorde før ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ja, jeg skjønner hva du mener, og dette ekstra fettlaget jentene har, samt deres manglende evne til å utvikle muskler på samme måte som guttene, er også grunnen til at det er vanskelig for jenter å få et godt synlig vaskebrett. Men det er stor forskjell på det å mangle synlig vaskebrett og disse formene mange jenter sier de har "fordi de er kvinner". Det siste er rett og slett en unnskyldning for iver etter søtsaker og det stillesittende liv. Nå snakker du om de som har noen ekstra kilo for mye. Men en vanlig slank dame får ikke vaskebrett. Jeg er vanlig slank. Hvis jeg vil ha vaskebrett og tydelige muskler ellers, så må jeg ned noen kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nå snakker du om de som har noen ekstra kilo for mye. Men en vanlig slank dame får ikke vaskebrett. Jeg er vanlig slank. Hvis jeg vil ha vaskebrett og tydelige muskler ellers, så må jeg ned noen kilo. Ja, hvis du vil ha vaskebrett og tydelige muskler må du gå ned noen kilo. Med en liten forutsetning om at jeg ikke vet noe om dine kilo. Men det man også kan gjøre er selvsagt å trene sine muskler slik at de i det minste blir strammere, og da vil de synes bedre selv om fettbeholdningen forblir konstant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Han klarer vel ikke å holde seg unna. Men hvis han skal være hemmelig får han holde seg til andre temaer enn han gjorde før ;o) Nå har jeg gjort et kjapt søk på nicket dere tror jeg er, og jeg forstår ikke helt hvordan dere basert på så få innlegg kan assosiere meg med denne perverse mannen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nå har jeg gjort et kjapt søk på nicket dere tror jeg er, og jeg forstår ikke helt hvordan dere basert på så få innlegg kan assosiere meg med denne perverse mannen. *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nå har jeg gjort et kjapt søk på nicket dere tror jeg er, og jeg forstår ikke helt hvordan dere basert på så få innlegg kan assosiere meg med denne perverse mannen. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nå har jeg gjort et kjapt søk på nicket dere tror jeg er, og jeg forstår ikke helt hvordan dere basert på så få innlegg kan assosiere meg med denne perverse mannen. Prøv deg på adopsjonforum i steden og hold deg langt unna trening, sex og film så tror vi deg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Prøv deg på adopsjonforum i steden og hold deg langt unna trening, sex og film så tror vi deg ) Jeg har lite å bidra med i spørsmål om adopsjon, men jeg har en del å bidra med i spørsmål om pyromani, kost og sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har lite å bidra med i spørsmål om adopsjon, men jeg har en del å bidra med i spørsmål om pyromani, kost og sex. vel diddelidu, det er ikke rart du blir mistenkt for å være SierDuDet da. I såfall savner vi deg og ulven her inne så det hadde vært hyggelig om det var deg som kjedet deg på jobben og var tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella1365380680 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Spis ofte,gjerne hver 3 time. Spis tunfisk,kylling og grønnsaker.Er du "snopesyk",så spis salatblader.Kinakål er både godt og sunt.Drikk massevis av vann.Jeg tok av 8 kilo sånn.Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame52 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Stavgang, prøv det. Det kommer du til å like. Husk å ikke kjøpe for lange staver, gang kroppslengden din med 0,7, heller litt kortere enn dette enn for lange staver. For lange staver gir oppheiste skuldre. Mange bruker for lange staver, skal ikke være skistavlengde. Jeg for min del er 1.70 høy og har staver som er 1.15, helt passe.Du får virkelig opp farten her og bruker mange muskler. Treningseffekten blir større enn ved vanlig gange. Ellers er jeg også glad i å jogge, hva med å bytte på litt, en dag det ene og den andre dagen det andre, det gjør jeg og trives godt med det. Denne årstiden vi nå er i er jo topp tid for å starte opp også. Disse to treningsformene ved siden av sunt kosthold anbefaler jeg. Masse frukt og grønnsaker blant annet. Frisk luft får du også ved disse treningsformene. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.