Gjest Muscleman Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg skal ha 4-6 løse vekter á 7,5 - 10 kg. Noen som vet hvor jeg kan finne sånt, og hvor mye det eventuelt koster? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 www.xxl.no, og www.intersport.no - fitness 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjøtteteren Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mange velassoterte sportsforretninger har slikt. Kommer an på om du bor i Oslo, Bergen eller i Valle.. For å spare litt penger kan du heller kjøpe løse vektskiver. Tar uansett ikke mer enn 10 sek. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muscleman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Mange velassoterte sportsforretninger har slikt. Kommer an på om du bor i Oslo, Bergen eller i Valle.. For å spare litt penger kan du heller kjøpe løse vektskiver. Tar uansett ikke mer enn 10 sek. Ja, det var løse vektskiver jeg mente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.