Gå til innhold

liten sprut

Gjest en frustrert 19 åring

Anbefalte innlegg

Gjest en frustrert 19 åring
Skrevet

Noe jeg har lurt på er hvor stor sprut etter onanering er det som er normalt? hos meg er det nesten ingenting. det bare renner ut liksom, og resten sitter igjen i urinrøret slik at jeg må presse det ut...

Fortsetter under...

Skrevet

Noen har mye, andre har lite, noen har mye trøkk, andre har lite trykk.

Det har INGENTING å si, så bare get over it.

Gjest strandhai
Skrevet

he heh he....det trenger ikke noedvendigvis vaere noe negativt..;-)

Tips; Ikke dra'n paa en 4-5 dager, hvis du klarer det da. Hvis ikke trykket forbedrer seg, ville jeg ikke noedvendigvis sagt at det er noe galt, men saa er jeg heller ikke no expert paa omraadet...

Skrevet

he heh he....det trenger ikke noedvendigvis vaere noe negativt..;-)

Tips; Ikke dra'n paa en 4-5 dager, hvis du klarer det da. Hvis ikke trykket forbedrer seg, ville jeg ikke noedvendigvis sagt at det er noe galt, men saa er jeg heller ikke no expert paa omraadet...

Å joda, Strandhai - dette vet du nok mer om enn du vil innrømme. Ingen grunn til falsk beskjedenhet! ;-)

PS: Kan berolige "en frustrert 19 åring" med at det er stor variasjon på hvordan og hvor mye gutter spruter - hele spekteret fra "mange, lange og tyntflytende" til "få, korte og seigtflytende" er vanlig. Det er antall sædceller som avgjør hvor fruktbar man er - ikke antall milliliter.

Når det gjelder det seksuelt opphissende tror jeg vel egentlig gutter (inklusive heteroer) er mer opptatt av og tenner mer på at det spruter mye enn hva tilfellet er for jenter. Har inntrykk av at de fleste jenter bare synes det blir mye kliss hvis det kommer mye.

Men OBS: Dette siste er JEG absolutt ingen ekspert på! :)

Gjest i tilfelle....
Skrevet

Å joda, Strandhai - dette vet du nok mer om enn du vil innrømme. Ingen grunn til falsk beskjedenhet! ;-)

PS: Kan berolige "en frustrert 19 åring" med at det er stor variasjon på hvordan og hvor mye gutter spruter - hele spekteret fra "mange, lange og tyntflytende" til "få, korte og seigtflytende" er vanlig. Det er antall sædceller som avgjør hvor fruktbar man er - ikke antall milliliter.

Når det gjelder det seksuelt opphissende tror jeg vel egentlig gutter (inklusive heteroer) er mer opptatt av og tenner mer på at det spruter mye enn hva tilfellet er for jenter. Har inntrykk av at de fleste jenter bare synes det blir mye kliss hvis det kommer mye.

du skriver: "Det er antall sædceller som avgjør hvor fruktbar man er - ikke antall milliliter."

Jeg vet om en mann som hadde veldig konsentrert væske - kanskje masse sædceller, men ikke særlig med 'svømmevæske'. Kan lure på åssen sædcellene skulle klare å svømme frem til målet. Det hører med å opplyse at denne karen var godt voksen og barnløs (selv om han skyldte på ex-kona, men man kan lure....)

Jeg ville undersøkt/spurt helsesøster/ lege hvis det gjelder fruktbarhet og evt. tiltak. Ellers spiller det vel ingen rolle whatsoever.

Gjest strandhai
Skrevet

HÆ? Jeg er da uskylden selv!:-)

Annonse

Skrevet

*KREMT*

Hvordan går det "over there" forresten? Fint år?

Har du forsøkt å kontakte en "Gay Youth Group" eller no' slikt, forresten? Det er jo vanligvis ganske mye slike tilbud der borte...

Gjest strandhai
Skrevet

Hvordan går det "over there" forresten? Fint år?

Har du forsøkt å kontakte en "Gay Youth Group" eller no' slikt, forresten? Det er jo vanligvis ganske mye slike tilbud der borte...

Helt jaevlig aar.....men det er en lang historie..

Naa har det seg nemlig saann at det var i fjor jeg var utvekslingsstudent, er bare paa besoek naa. Og stortrives...!! Men maa hjem til soendan...:(

Og nei, saanne ungdomsgrupper for skeivinger finnes det ikke her. Utvekslingsstudenter blir som regel sendt til the middle of nowhere....:-)

Skrevet

Helt jaevlig aar.....men det er en lang historie..

Naa har det seg nemlig saann at det var i fjor jeg var utvekslingsstudent, er bare paa besoek naa. Og stortrives...!! Men maa hjem til soendan...:(

Og nei, saanne ungdomsgrupper for skeivinger finnes det ikke her. Utvekslingsstudenter blir som regel sendt til the middle of nowhere....:-)

Uffda...

Vel, vel... Velkommen tilbake da - uansett! Snart sommer! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...