cbk76 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg er godt på vei i sorgprosessen (2 mnd. siden) etter min fars tidlige bortgang, og jeg tror jeg har opplevd det som jeg mener å ha hørt omtalt som jesus-fantasier. Min far kan karakteriseres som en svært kontrollerende person ovenfor meg, og var høyt ansett innenfor kirkelige kretser. Sterkt medvirkende var min grønne bil (tenkte m.a. på palmesøndag hvor jeg kjørte min grønne "palme"-bil på en langtur fra der far bodde). Stress og lite søvn antar jeg å ha utløst en border-line med påfølgende hallusinasjoner. Tror det pågikk i et par uker. Finnes det lett tilgjengelig materiale som jeg med fordel kan lese, eller er det bedre å la det ligge ettersom jeg nå føler meg ok? Går i halv stilling på jobb. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143360-sorgprosess-og-fantasier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.