Gå til innhold

Feriepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser her at man ikke får feriepenger av rehabiliteringspenger. I fjor hadde jeg full opptjening av feriepenger på jobben. Nå er jeg 50% på rehabilitering og 50% i jobb. Hvordan blir min feriepengeutbetaling da? Fra arbeidsgiver alså. Noen som vet?

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Det er jo feriepengene fra ifjor du får nå i juni, så da får du sikkert 12% av feriepengegrunnlaget du hadde ifjor (hvis du har 5 ferieuker)

tigertrollet
Skrevet

Fra arb.giver blir det full utbetaling av det du har opptjent i 2003, altså det som står som "feriepengegrunnlag" på årsoppgaven du fikk nå i januar.

Men jeg mener at jeg i tillegg fikk vanlig utbetaling av rehabiliteringspenger -ikke feriepenger, men det samme hver mnd, også juni.

anita21365380398
Skrevet

Du vil få feriepenger fra jobben du har, rehabiliteringspengene utbetales alle mnd i året(dvs 12 mnd i året) og blir derfor som feriepenger å regn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...