naglepus Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg er en jente på 20 år.. Har i følge legen min "depresjonsfølelse". Dette har pågått i ca 7 år, mens jeg de tre siste årå også har hatt problemer med selvskading. Har ikke fått noe diagnose, og verken psykolog eller annet helse personell ser ut til å forstå mine problemer. Uansett så har jeg blitt mye bedre på egenhånd. Depresjonen kommer mye sjeldnere. Jeg føler at jeg i det hele tatt har det mye bedre nå. Problemet mitt nå er at underbevisstheten min ser ut til å like denne depresjonsfølelsen, og jeg blir ufrivillig dratt ned. Det vil si at i alle drømmene mine så er jeg deprimert og ønsker å ta selvmord, og når jeg våkner så har jeg fortsatt denne følelsen. Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette? 0 Siter
Jake1365380469 Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Tror ikke underbevisstheten din "liker" denne følelsen, men at tilstanden din kommer sterkt fram bl.a i søvne, når underbevisstheten jobber. Drømmene kan jo fortelle deg en hel del om hvordan du faktisk har det/hvilken mental form du er i. Har du prøvd medisiner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.