Gå til innhold

Hvorfor er noen røykere så dumme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest endel innlegg ang røyking på offentlig sted osv, og det slår meg hver gang;

Enkelte røykere kommer med utrulig dårlige unnskyldninger og bortforklaringer på hvorfor de mener at de burde kunne røyke, og at andre bare må akseptere det...

Men hvordan kan man akseptere røykinga når den faktisk forringer helsa di?!

Ubehagelig er det også, og puste inn den sure, fæle lukta...

Jeg synes oppriktig synd i de som lider av allergi, jeg lider "bare" av rennende øyne og får problemer med å puste... dette er ikke "god" nok argumentasjon for de røykerne jeg har bedt om å stumpe røyken...vel,vel...

("Er du allergisk?" er svaret jeg får når jeg spør om folk kan stumpe røyken...)

Jeg så engang ei dame som var gravid med en baby på armen som RØYKTE!!!!FY F...,er det mulig?

Hvis det er så jæ... synd i de som er gravide at de iallefall burde få lov til å ha røyken for seg selv (tror de..), da bør de vel ikke få unger da?!Stakkars, tenk hvor vondt det er å føde og få bekkenløsning og hele pakka, huff og huff...de bør jo bare sitte hjemme og beskytte seg mot alt annet som er vondt,så kan de ha røyken sin i fred!

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• laguna1365380434

6

• favn

3

• Flows

2

Gjest zeinfeld
Skrevet

Veldig glad at du deler dette med oss...

...gå heller løs på folk som spiser for mye, de feite er en større helserisiko og belastning for helsevesenet enn røykerne...

..du tilhører de som om noen uker kommer til å oppholde deg utenfor utestedene, fordi det er der de kule folkene står og røyker...

Skrevet

Tror emnet er noe utdebattert - etter en tråd om røyking i buss-skur....

Gjest sandex
Skrevet

Nå røyker faktisk ikke jeg - med HJELPE MEG for et innlegg. Du burde SKAMME deg!

Alle kan da ikke være like perfekte som deg! Er ikke sikkert du lukter så mye bedre heller :)

Skrevet

Veldig glad at du deler dette med oss...

...gå heller løs på folk som spiser for mye, de feite er en større helserisiko og belastning for helsevesenet enn røykerne...

..du tilhører de som om noen uker kommer til å oppholde deg utenfor utestedene, fordi det er der de kule folkene står og røyker...

Hvorfor skal man gå løs på en gruppe i det hele tatt?

Forbanna tullball.

Gjest surmaget
Skrevet

Hvorfor er noen sportsutøvere så dumme? Hvorfor klatrer de i fjell og må reddes fra fjellhyller i helikopter, en type utrykning som koster hundre tusener av kroner for staten? Hva med skigåere? Slalomkjørere? Egenforskyldte til dels alvorlige skader, som koster samfunnet millioner å reparere.

Hvorfor er noen mennesker så dumme at de spiser for mye, og blir så fete at de ikke klarer og jobbe pga høyt blodtrykk, dårlige ben pga overbelastning osv osv? Deres helseskavanker pga egenforskyldt fedme ligger samfunnet til last og koster astronomiske summer hvert år.

Listen er, som du skjønner, uendelig. Det er svært, svært mange mennesker som er DUMME. Røykerne er ikke dummere enn andre.

Skrevet

Hvorfor er noen sportsutøvere så dumme? Hvorfor klatrer de i fjell og må reddes fra fjellhyller i helikopter, en type utrykning som koster hundre tusener av kroner for staten? Hva med skigåere? Slalomkjørere? Egenforskyldte til dels alvorlige skader, som koster samfunnet millioner å reparere.

Hvorfor er noen mennesker så dumme at de spiser for mye, og blir så fete at de ikke klarer og jobbe pga høyt blodtrykk, dårlige ben pga overbelastning osv osv? Deres helseskavanker pga egenforskyldt fedme ligger samfunnet til last og koster astronomiske summer hvert år.

Listen er, som du skjønner, uendelig. Det er svært, svært mange mennesker som er DUMME. Røykerne er ikke dummere enn andre.

Godt poeng det der.

Gjest maintrump
Skrevet

Må nesten flire litt av alle (helt sikkert) røykerne som har svart/kommentert ;-)

Er forøvrig enig med deg.

Skrevet

Må nesten flire litt av alle (helt sikkert) røykerne som har svart/kommentert ;-)

For ordens skyld: jeg røyker ikke. og jeg synes selvsagt ikke det er noen god ide å røyke under svangerskapet.

Det er tonen i innlegget jeg blir fascinert av...

laguna1365380434
Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg vel utalt meg litt forsiktig vedrørende andre menneskers eventuelle dumhet;)

Innlegget ditt oste vel ikke akkurat hjerne, synes jeg.

Det er forskjell på å være uenig og på å være dum vettu;)

Skrevet

Hvorfor er noen av de som skriver innlegg her på Dol så dumme? De skriver innlegg som oser av tankeløshet og dumhet. De klager på at andre er dumme, men ser ikke sin egen manglende intelligens. Fy faen, at det går an!

"............................."

Gjest sandex
Skrevet

Å nei du - er ikke røyker nei!

Skrevet

Å nei du - er ikke røyker nei!

Å joda det gjør du det :-)

mvh

Skrevet

Bortsett fra at røyking også er helseskadelig for oss som ikke røyker.

Du kan ikke engang gå ut av et kjøpesenter uten å forgiftes. Mine to barn får begge pusteproblemer ved å gå gjennom et tykt lag røyk når man skal inn eller ut av senteret.

Gjest Terakotta
Skrevet

Fjellklatring plager jo ikke folk som sitter og spiser da! - om det ikke er barna som sitter og lurer på om foreldrene kommer ned - død eller levende.....

Skrevet

Det er ikke greit å være røyker. Jeg var også en av de dumme, som du beskriver. I grunnen tror jeg fortsatt at jeg er dum. Jeg har visst ikke vært flink nok til å trene de siste månedene.

Gjest Terakotta
Skrevet

Det er ikke greit å være røyker. Jeg var også en av de dumme, som du beskriver. I grunnen tror jeg fortsatt at jeg er dum. Jeg har visst ikke vært flink nok til å trene de siste månedene.

Jeg er også en idiot - men jeg røyker ikke lenger! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...