Gå til innhold

Hvorfor er noen røykere så dumme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også en idiot - men jeg røyker ikke lenger! .)

Nei da, du er da ingen idiot ;-)

Sluttet jeg også, så nå har jeg fått bort ett dumstempel ;o)

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• laguna1365380434

6

• favn

3

• Flows

2

Gjest Terakotta
Skrevet

Nei da, du er da ingen idiot ;-)

Sluttet jeg også, så nå har jeg fått bort ett dumstempel ;o)

Jeg trener....og spiser sunt....og avstår fra å stjele, ljuger minst mulig og har ikke drept fluer på lenge .)

Gjest Zombiebob
Skrevet

Nå er det sjelden de glupeste som begynner røyke i utgangspunktet ;-)

Skrevet

Jeg er også en idiot - men jeg røyker ikke lenger! .)

Går det an å være idiot hvis man aldri har røykt også?

Skrevet

Bortsett fra at røyking også er helseskadelig for oss som ikke røyker.

Du kan ikke engang gå ut av et kjøpesenter uten å forgiftes. Mine to barn får begge pusteproblemer ved å gå gjennom et tykt lag røyk når man skal inn eller ut av senteret.

De hadde ikke trengt å stå på utsiden der og røyke om de hadde fått lov til å ha et røykerom vettu.

Skrevet

Utvilsomt ;o)

Gjest Terakotta
Skrevet

Ja - velkommen i klubben! :)

Skrevet

Jeg trener....og spiser sunt....og avstår fra å stjele, ljuger minst mulig og har ikke drept fluer på lenge .)

Mr.Khan må være en heldig mann :-)

mvh

Gjest Terakotta
Skrevet

Mr.Khan må være en heldig mann :-)

mvh

Klart han er! :)

Skrevet

Ååå, du er så flink.....;o)

Gjest Terakotta
Skrevet

Ååå, du er så flink.....;o)

Ja, jeg ER det! :)

Gjest Terakotta
Skrevet

De hadde ikke trengt å stå på utsiden der og røyke om de hadde fått lov til å ha et røykerom vettu.

*knegg*

Enig igrunn'

De kunne hatt rom man gikk for å røyke i - men ikke spise i...

petter smart
Skrevet

Veldig glad at du deler dette med oss...

...gå heller løs på folk som spiser for mye, de feite er en større helserisiko og belastning for helsevesenet enn røykerne...

..du tilhører de som om noen uker kommer til å oppholde deg utenfor utestedene, fordi det er der de kule folkene står og røyker...

En viktig forskjell er at de som spiser for mye ikke plager andre rundt seg. Ingen er allergiske mot at noen spiser for mye i deres nærhet.

Ser du forskjellen?

Skrevet

"...og har ikke drept fluer på lenge"

Imponerende i begynnelsen av april! ;oD

Skrevet

Hvorfor er noen sportsutøvere så dumme? Hvorfor klatrer de i fjell og må reddes fra fjellhyller i helikopter, en type utrykning som koster hundre tusener av kroner for staten? Hva med skigåere? Slalomkjørere? Egenforskyldte til dels alvorlige skader, som koster samfunnet millioner å reparere.

Hvorfor er noen mennesker så dumme at de spiser for mye, og blir så fete at de ikke klarer og jobbe pga høyt blodtrykk, dårlige ben pga overbelastning osv osv? Deres helseskavanker pga egenforskyldt fedme ligger samfunnet til last og koster astronomiske summer hvert år.

Listen er, som du skjønner, uendelig. Det er svært, svært mange mennesker som er DUMME. Røykerne er ikke dummere enn andre.

Flott innlegg!

Skrevet

Jeg røyker ikke selv lengre, men jeg synes ikke at det skal bli slutt på røyking på resturanter og utesteder, det må da kunne deles inn i feks en røykeavdeling og en uten røyk? eller at noen diskoteker velger å ha røykfritt feks, hva er problemet da? vil jo være fordelt litt på hver da, noen røyker noen ikke, la de som røyke få ha røyken sin i fred.

Gjest Waldemarsen
Skrevet

En viktig forskjell er at de som spiser for mye ikke plager andre rundt seg. Ingen er allergiske mot at noen spiser for mye i deres nærhet.

Ser du forskjellen?

Helserisikoen er vel det som oftest er ankepunktet mot røykere. Derfor blir vel vinklingen mot overvektige ikke så gærn.

Skrevet

Ser du forskjellen?

Joda, jeg er :)

Gjest sandex
Skrevet

Å joda det gjør du det :-)

mvh

Det var da godt å få greie på! :)

Gjest Terakotta
Skrevet

Helserisikoen er vel det som oftest er ankepunktet mot røykere. Derfor blir vel vinklingen mot overvektige ikke så gærn.

For meg kan de godt røyke og ete seg ihjel :-) - Men ikke RØYK PÅ UNGA MINE!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...