Gjest Jini Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jobber på sykehjem og der hender det at jeg tester meg selv med urinstix, bare for nysjerrighetens skyld. Hver gang får jeg utslag på at jeg har leukocytter og mye protein i urinen. Hva kan dette komme av? Føler meg ikke uvel på noen måte ellers, men det er vel ikke normalt å skille ut proteiner og leukocytter i urinen? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Ta med en prøve til legen,- såvidt jeg husker er proteiner ikke bra - f.eks. urinveisinfeksjon.. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Ta med en prøve til legen,- såvidt jeg husker er proteiner ikke bra - f.eks. urinveisinfeksjon.. omvendt - proteiner er vanlig hvis man ikke er nyvasket, leukocytter derimot kan tyde på en infeksjon. ) 0 Siter
Haleh Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Det skal ikke være proteiner i ferdig urin. Det skal nyrene ha skilt ut før det kommer ut. Mvh sykepleierstudent 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.