SyvSover Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg leste et sted om å få følelsen av å bli hektet på en spesiell matvare og få følelsen av å bare ha mer, at det kunne ha med matvareallergi å gjøre. Jeg får et slags kick om jeg spiser lyst brød med smør og hvitost eller prim. Jeg må bare ha mer og mer. Skyldes det matallergi eller snarer at jeg har et spiseproblem? Hva kan jeg i såfall gjøre for å bli kvitt problemet? (Konsekvensene blir ofte at jeg blir kvalm, veldig mett, og kanskje diare. Men blir ganske hyper og helt fra meg og klarer ikke stoppe). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det kan evt. bety at du ikke bør spise så mye brød. Du kan reagere på hveten eller gjæren. Men det kan også bety at du synes det er kjempegodt, og spiser for mye uten at det er noen underliggende årsak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.