Gå til innhold

Matallergi

SyvSover

Anbefalte innlegg

Jeg leste et sted om å få følelsen av å bli hektet på en spesiell matvare og få følelsen av å bare ha mer, at det kunne ha med matvareallergi å gjøre. Jeg får et slags kick om jeg spiser lyst brød med smør og hvitost eller prim. Jeg må bare ha mer og mer. Skyldes det matallergi eller snarer at jeg har et spiseproblem? Hva kan jeg i såfall gjøre for å bli kvitt problemet? (Konsekvensene blir ofte at jeg blir kvalm, veldig mett, og kanskje diare. Men blir ganske hyper og helt fra meg og klarer ikke stoppe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan evt. bety at du ikke bør spise så mye brød. Du kan reagere på hveten eller gjæren.

Men det kan også bety at du synes det er kjempegodt, og spiser for mye uten at det er noen underliggende årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...