idefixa Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hei! Kjenner du en person du synes er "rar?" Som du egentlig ikke kan finne noe "galt" med, men som likevel oppfører seg på en måte så man ønsker å holde seg unna? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Det finnes mange "rare" mennesker der ute... Og det er ikke alltid man kan sette fingeren på _hva_ som er rart. Tror det bare er kjemien som ikke stemmer, jeg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Nei egentlig ikke, men jeg kjenner noen jeg ikke liker og holder meg mest mulig unna. 0 Siter
Gjest høyskolen Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg hadde noe imot en i klassen fra første dag sist høst. Uten grunn kanskje. Men vi har bare null kjemi, så førsteinntrykket var rett. 0 Siter
willow Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Det finnes mange "rare" mennesker der ute... Og det er ikke alltid man kan sette fingeren på _hva_ som er rart. Tror det bare er kjemien som ikke stemmer, jeg. kjenner noen av dem og er nok en rar en selv. noen holder man seg unna, andre ikke. 0 Siter
Soria Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg kjenner mange personer som er "rare". Jeg er sikkert rar på noen måter jeg også 0 Siter
Retz Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg kjenner mange raringer, og det er ikke akkurat den gruppa som får piggene ut hos meg. Kjedelige mennesker derimot, dem skyr jeg som pesten. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 De rareste menneskene jeg kjenner er de som det oftest er morsomt å være sammen med. Har opplevd flere ganger at jeg lurer på hva i alle dager enkelte er laget av. Men så blir jeg kjent med dem og de viser seg å være interessante mennesker, som er trykke nok på seg selv til å være sære på ett eller flere områder. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 De rareste menneskene jeg kjenner er de som det oftest er morsomt å være sammen med. Har opplevd flere ganger at jeg lurer på hva i alle dager enkelte er laget av. Men så blir jeg kjent med dem og de viser seg å være interessante mennesker, som er trykke nok på seg selv til å være sære på ett eller flere områder. korrigerer bare en skrivefeil i mitt forrige innlegg.... sorry 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg foretrekker ofte de litt "rare" jeg, og synes det er supert dersom noen synes jeg er det også ( og det gjør nok mange...) Egentlig er det ikke så mange jeg direkte misliker, men veldig mange mennesker er uniterssante. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Nå har jeg tenkt LENGE, og NEI - faktisk ikke! ;D 0 Siter
Babette Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Kommer ikke på noen. Men jeg er såvidt rar selv at jeg reagerer lite på rarhet. F. eks. snakker jeg daglig med vaskemaskinen, knekkebrødet og søppelbøtta. Og de svarer! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg kjenner en "rar" dame som jeg elsker å prate med. Hun har masse interessante ideer og teorier og er ganske ulik meg. Sånt synes jeg er veldig interessant ) Ellers kjenner jeg en "rar" mann som jeg absolutt ikke liker, selv om han aldri har gjort meg noe. Det er bare noe ved fyren som får meg til å føle vemmelse. Aner ikke hva det er... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Kommer ikke på noen. Men jeg er såvidt rar selv at jeg reagerer lite på rarhet. F. eks. snakker jeg daglig med vaskemaskinen, knekkebrødet og søppelbøtta. Og de svarer! Smiler litt her jeg sitter. Kan du væææære så snill å skrive opp en samtale mellom dere fire? 0 Siter
Gjest yxzy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Ja, det gjør jeg! Hun har en tendens til å virke SVÆRT tiltalende til å begynne med, og etterhvert dukker det opp nye sider ved henne hele tiden... Ikke alltid positive, heller.... Hun er blitt uvenner med ganske mange etterhvert, hun treffer folk, blir venner, så ryker vennskapene med brask og bram etter en eller annen uenighet... Og, hun er HÅRSÅR!!! Jeg holder meg så nøytral som mulig, hun er min sjef på jobb......... 0 Siter
Babette Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Smiler litt her jeg sitter. Kan du væææære så snill å skrive opp en samtale mellom dere fire? Det er som regel bare to og to, og kan f. eks. gå slik: Jeg: På tide å jobbe Vaskemaskinen: Æsj. Svett treningstøy nå igjen? Jeg: Ja, men ikke klag. Vær glad du har noe å gjøre! Han: Jeg forlanger 100%, klokka er 21.00. Jeg: Sånn er ikke broren din. Han er veldig arbeidsglad. Osv. En annen variant: Bilen: Jeg er tøøøøøøørst! Jeg: Ja, snart skal du få drikke. Hva har du lyst på, Statoil eller Shell eller..? Bilen: Jeg vil drikke hos Esso. Og så vil jeg snart ha nye vintersko! Som du skjønner er flere av disse litt småfrekke i kjeften. Men veldig snille og koselige. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Det jeg tenker på da er "slitsomme" mennesker. De kan godt være aldri så blide og hyggelige, det er bare noe ved enkelte som gjør det krevende å være sammen med dem. Energi-tappere. Jeg prøver å holde en vennlig avstand til dem. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Ja. Jeg har vært baransatt. på en skikkelig brun bule. Mange som ikke forstår at det er forskjell på å småprate når en er på jobb og på å å gidde å kjenne noen privat. Mange som klasser seg ned ved bordet mitt som jeg ikke har den ringeste interesse av å kjenne. Som jeg overhodet ikke vil bli sett sammen med..:-o Når det er sagt har jeg ikke så mye i mot rar som kjedelig.. Folk må være så rare de bare vil,men jeg setter pris på sosialeantenner og at folk er vanlig høflige og tar et hint.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.