Gjest Lemur Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg er sykepleierstudent. Har fått overgangstønad først et år til studiekompetanse og nå tre år på skolen. Totalt til sommeren blir dette 4.5 år, da jeg ble alene et halvt år før jeg beg på skolen. Jeg noen eksamener som ikke er bestått, og mangler en praksis periode. Er det mulig å forlenge overgangstønaden et halvt år til slik at jeg kan bli ferdig?? 0 Siter
anita21365380398 Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Kontakt ditt lokale trygdekontor og få de til å hjelpe deg med å sette opp en søknad om forlengelse av overgangsstønaden. Du bør ha en god grunn til at skolegangen må tas på lengre tid enn først antatt. 0 Siter
Sørstjernen Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Kontakt ditt lokale trygdekontor og få de til å hjelpe deg med å sette opp en søknad om forlengelse av overgangsstønaden. Du bør ha en god grunn til at skolegangen må tas på lengre tid enn først antatt. Overgangsstønaden forlenges me dinntil 5 år til sammen under godkjent utdanning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.