nedtelling Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Er det noen som kjenner til sammenleggbar sykkel?? Kan noen si hva evt disse koster?? har sett dette på en netthandel og lurer litt på om jeg skal slå til 0 Siter
Gjest bio123 Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hei! HAr ingen erfaring med slike sykler, men søkte på google (norsk) via startsiden.no på "sykkel sammenleggbar". Fikk opp nesten 200 svar. Selvsagt er ikke alle det du leter etter, men noe burde du finne. Var både linker til auksjoner (ca 500) til nye (3-4000) Lykke til! Mvh 0 Siter
nedtelling Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Hei! HAr ingen erfaring med slike sykler, men søkte på google (norsk) via startsiden.no på "sykkel sammenleggbar". Fikk opp nesten 200 svar. Selvsagt er ikke alle det du leter etter, men noe burde du finne. Var både linker til auksjoner (ca 500) til nye (3-4000) Lykke til! Mvh takk for svar.. Jeg skal sjekke det ut. tenkte at det måtte være fint å ha en sammenleggbar sykkel som man kan ta med seg inn og ut. Vi har et byhus i Frankrike og der savner jeg å ha en sykkel, men har ikke oppbevaringsplass til den... 0 Siter
nedtelling Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 og betalte bare 460,- + frakt!! Synes ikke det er så værst pris jeg.. Den var visst vært ca 1800,-! Så det skal bli spennende å prøve den! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.