Gå til innhold

Tips til slanking og trene-slankediett

Gjest guddløkke

Anbefalte innlegg

Gjest guddløkke

Jeg har gått ned 15 kilo nå, og skal ned ytterligere 15 kilo.

TIPS!Her er dagsdietten jeg har gått på(funker kjempebra!):

Vitamin og kalktilskudd.

1 appelsin,1 eple

2-3 gulerøtter

masse broccoli,selleri,tomater,paprika,blomkål, asparges(alt dette kan du knaske mellom måltidene, etter hva du har i kjøleskapet).

Kjempemagre og proteinrike middagstips; biff, hvalbiff, kyllingfileter, fiskeblokker med sei,tunfisk.

100 gram røkt laks(gir nødvendig omega).

Grill eller kok middagsmaten, eller stek i litt formfett som du sprayer i panna.

Bytt ut potetgull med riskjeks, det er kommet flere varianter på markedet som er kjempegode.

Desserter; om du må ha noe godt, spis lettprodukter, eller kun en liten knupp til kaffen.

Bytt ut brus med masse vann.

Kutt ut godterier,ris,potet, maisprodukter, brød(eller begrens brødinntaket til et par brødskiver pr dag).

Spis litt hver andre time så du holder forbrenningen på høygir.

Spis rikelig med proteiner, og prøv å tren litt regelmessig styrketrening så du ikke slanker bort muskelmasse.Bare styrketrening kan forhindre muskeltap, eventuell annen trening kommer i tillegg.

Tell kalorier hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut fornuftig ut, dette. Hvordan ser vektkurven din ut? Gikk du først ned flere kilo i uken og deretter halv-til en kilo pr. uke? Hvor mange uker har du brukt for å ta av 15 kilo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guddløkke

Høres ut fornuftig ut, dette. Hvordan ser vektkurven din ut? Gikk du først ned flere kilo i uken og deretter halv-til en kilo pr. uke? Hvor mange uker har du brukt for å ta av 15 kilo?

Jeg har gått raskt ned i vekt, og selvfølgelig raste det av flest kilo på førsten da jeg var som tjukkest.Men nå går det jevnt og trutt nedover selv om det går saktere.

Desverre klarer jeg ikke å trene så mye pga av helsemessige årsaker, det blir mest litt rolige forsøk.Jeg vet jeg burde trene styrke for å holde på muskelmassen, men har desverre ikke helse til det.

Alikevel så råder jeg alle andre til styrketrening såfremt de klarer det.

Jeg har greid å rast ned i vekt først og fremst fordi jeg har klart å skru opp forbrenningen på høygir, ved å spise mye grønnsaker hele tiden(litt hver time).På denne måten kan du lure kroppen til å forbrenne i lyntempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest guddløkke

Hei!

Hva spiser du til middag? Tilbehør etc?

Spiser du korn/brød til frokost, eller bare frukt og grønt?

Klipp-lim:

"Kjempemagre og proteinrike middagstips; biff, hvalbiff, kyllingfileter, fiskeblokker med sei,tunfisk. 100 gram røkt laks(gir nødvendig omega).

Grill eller kok middagsmaten, eller stek i litt formfett som du sprayer i panna."

Spis passende oppskårne grønnsaker til middagen(helst råe, det bevarer vitaminene best).

Jeg spiser nesten aldri brød, mest grønnsaker til frokost. Får proteinene via andre kilder(tunfisk,biff,kyllingfilet osv).

Det hele er et regnestykke, der du hver dag spesiellt teller proteiner og kalorier.Det er kjempeviktig for bl.a hjertemuskelen at du får i deg nok proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...