Gå til innhold

Offshore - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket skorpion
Skrevet

Når man er ute på oppdrag på plattform, hvor lenge er man da ute på plattformen av gangen? Har hørt 2 - 3 uker, men gjelder det alltid?

Gjest to uker
Skrevet

de fleste platformene opererer med 2 uker ute ja

Gjest nordsjøenka
Skrevet

To uker på og fire uker av, fast for alle som jobber på Hydro sine installasjoner i alle fall. Hender en sjelden gang at det blir en ukes overtid da.

Skrevet

to uker på og annenhver gang tre og fire uker hjemme.litt annerledes for sjefer og kontorpersonell.

Skrevet

En i familien min jobber påplattform. Han er alltid to uker på og vekselvis tre og fire uker av.

Skrevet

Tror faktisk ikke det er lov å være mer enn to uker på. I tilfeller det det f.eks. er helikopterstreik e.l. er firmaet pålagt å hente de som har måttet være der på "overtid". Før var maks oppholdstid der ute på 19 dager hvis jeg ikke husker helt feil, altså 14 + 5 dager.

Gjest mye alene :)
Skrevet

mange jobber to uker på og fire av. ellers er det to uker på og tre/ fire av. Etter som hvilke firma de jobber i.Min kjære har mye overtid for tiden, da er det max en uke ekstra de kan være ute. Vet du firma navnet kan du få tak i mail adressen til personen du tenker på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...