Gå til innhold

Finne klassekamerater - TRENGER HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Carina21
Skrevet

Hei, håper at noen kan hjelpe meg litt... Før på spray.no var det en tjeneste hvor man kunne legge seg inn på en oversikt over skoler man hadde gått på og sånn... Noen som vet hvilken jeg mener? Fins den siden fortsatt, eller finnes det noen tilsvarende side®? Oversikt over hvem som gikk på den og den skolen det og det året liksom... Vanskelig å forklare,men håper noen skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg...

Pft.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Den oversikten du mener vet jeg ikke om eksisterer lengre, men uansett er slike oversikter avhengig av at hver enkelt legger inn opplysninger selv. Av flere hundre jeg har gått på skole med og studert sammen med fantes to i den oversikten. :-) Sier seg at det blir ganske ubrukelig og unyttig på den måten.

Skrevet

Hei!

For et par år siden arrangerte jeg en gjenforreningsfest for mine tidligere klassekamerater.

Jeg tok først kontakt med skolen, og ba om en liste over de som gikk i klassen min.

Og ved hjelp av telefokatalogen og skattelistene fant jeg fram til alle, og vi hadde en veldig hyggelig fest.

Skrevet

Vi holder på å arrangere fest i disse dager. Ta kontakt med skolen deres og be om å få liste. Som Tone skriver er det et godt hjelpemiddel. Noen av jentene har sikkert skiftet navn, men da kan du se om ikke du finner foreldrene.

Det er i hvertfall det jeg har gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...