Gå til innhold

"Påtvunget" startside

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Kan du ikke endre startsiden i alternativer for internett??? (eller hadde du gjort det, og jeg bare ikke forsto det?)

Skrevet

Kan du ikke endre startsiden i alternativer for internett??? (eller hadde du gjort det, og jeg bare ikke forsto det?)

Ja, har gjort det men den endrer seg tilbake ved restart...!

Bente831365380491
Skrevet

Ja, har gjort det men den endrer seg tilbake ved restart...!

Når du endrer startsiden, trykker du ok, eller bruk?

Skrevet

Det er nok en spion eller et virus som spybot ikke klarte å finne. Kjør viruskontroll, samt AdAware http://www.lavasoft.de/support/download/ .

Evt også en gratis "trial" av Advanced Uninstaller PRO 2004 - den er bra! Funker gratis en liten stund før den må registreres, men du får i alle fall løst problemet ditt.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Og hva er forskjellen på de to (OK og bruk, altså)?

Skrevet

OK = Bruk + lukke vinduet

Bruk (Apply i engelsk versjon) = bekrefte valget, men la vinduet stå åpent (i tilfelle du vil gjøre andre valg)

Begge kan altså brukes, det er smak og behag. :-)

Gjest det mener hvertfall jeg!
Skrevet

Og hva er forskjellen på de to (OK og bruk, altså)?

Sånn som jeg ser det, så mener jeg at man trykker ok, dersom man bare skal endre den frem til maskinen slås av, og bruk dersom man skal endre den for alltid.

Skrevet

Sånn som jeg ser det, så mener jeg at man trykker ok, dersom man bare skal endre den frem til maskinen slås av, og bruk dersom man skal endre den for alltid.

Det er feil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...