Gå til innhold

HVAH???? (idol)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maria ut????

Må være enda et "ahn fenomen". Alle tenkte at alle andre stemte på henne.

Dårlig dårlig.

*sukk*

(hvem tror du vinner nå og hvorfor? Jeg er desillusjonert)

Fortsetter under...

Skrevet

Les mitt innlegg rett overfor. Derfor gikk Maria ut.

Skrevet

Jeg gidder ikke se på mer, tror jeg, blir bare irritert! ;o) Programmet dreier seg ikke om hvem som har talent - det har jeg egentlig tenkt lenge, men nå har jeg virkelig fått det bekrefta.

Skrevet

Jeg gidder ikke se på mer, tror jeg, blir bare irritert! ;o) Programmet dreier seg ikke om hvem som har talent - det har jeg egentlig tenkt lenge, men nå har jeg virkelig fått det bekrefta.

Jo, det dreier seg om talent. Men Maria er for dreven, hun er alt _der_. Da blir det feil å delta på IDOL, syns jeg.

En av de andre fortjener å vinne. Hun kommer til å gjøre det stort i bransjen uansett. Hun trenger ikke idol for å få suksess.

Idol handler om å få fram en nye stjerne, et nytt idol. Ikke om å fremme en som allerede _er_ der.

syns jeg :)

Skrevet

Jo, det dreier seg om talent. Men Maria er for dreven, hun er alt _der_. Da blir det feil å delta på IDOL, syns jeg.

En av de andre fortjener å vinne. Hun kommer til å gjøre det stort i bransjen uansett. Hun trenger ikke idol for å få suksess.

Idol handler om å få fram en nye stjerne, et nytt idol. Ikke om å fremme en som allerede _er_ der.

Njaaa... Maria er ikke noen stor artist - ennå. Men hun er den deltageren som synger desidert best av finalistene. Jeg for min del fatter ikke at verken Susanne eller Sandra får så mye som ei stemme - og har ment det siden tidlig i programmet.

Det blir for dumt hvis en middelmådig, halvdårlig sanger skal vinne Idol bare fordi man skal fremme nye "talenter".

Skrevet

Det var synd hun røk ut. Hun var absolutt flinkest. Enda mer uforståelig er det at Sandra ikke har fått reise hjem.

Annonse

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som vinner men mine tre favoritter var Øystein, Susanne og Kjartan og til min glede er det iallfall to med ennå.

Gjest feil at vi skal bestemme
Skrevet

Les mitt innlegg rett overfor. Derfor gikk Maria ut.

Jeg tror Maria gikk ut pga håret!!!! Og fordi at hun er favoritt, og derfor tenkte alle at andre stemmer på henne, så da trenger ikke jeg!

Skrevet

Maria er ikke _der_. Hun er en av mange-mange som vil opp og fram, har jobba med musikk siden hun var tenåring, men hun har ikke stått ut av mengden enda! Men: Jeg tror Idol har gjort at hun vil komme _dit_ , selv om hun ble stemt ut i dag.

Hun har større ambisjoner enn å ende som "brekedame" på "Venneprøven", det er jeg sikker på!

Skrevet

Idol handler om å få platekontrakt. Maria har ikke det, derfor ville hun konkurrere for å få det.

Helt fair syns jeg.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Sandra vinner. Hvorfor? Fordi det vil være dønn ironisk siden hun ikke eier talent. Og fordi Telenor ikke har innsett at hele slekta hennes aldri i verden kommer til å makte å betale telefonregningen etter all stemmingen. Sperres telefonene til slektningene hennes er Sandra ute.

Gjest batteri
Skrevet

Jeg tror Maria gikk ut pga håret!!!! Og fordi at hun er favoritt, og derfor tenkte alle at andre stemmer på henne, så da trenger ikke jeg!

nå er det jo sånn at det er VI som bestemmer hvem som skal gå videre..vi stemmer jo på vår,eller våre favoritter, altså den vi liker best av dem som er med..den vi kunne tenkt oss som norges nye idol. uanset om det er pga.stemmen,sjarmen,utseende,at det er en vi kjenner..uanset av hvilken grunn vi stemmer slik vi gjørmstemmer vi på den VI vil skal vinne. At Maria har best stemmekontroll, god teknikk osv..betyr ikke nødvendigvis at hun er alles favoritt. grunnen til at jeg ikke stemte på henne var at hun ikke ga meg noe som helst når hun sang,hadde ikke et helst spesielt særpreg, virker overlegen og visste liksom at hun var best,og manglet sjarm.Ble kanskje litt for mye av det gode avogtil..vet ikke.Jeg ville ikke sett henne som norges nye idol.

Jeg stemmer på Kjartan,Susanne og Margareth.De KAN synge, og har noe spesielt ved seg som jeg digger.

Skrevet

Sandra vinner. Hvorfor? Fordi det vil være dønn ironisk siden hun ikke eier talent. Og fordi Telenor ikke har innsett at hele slekta hennes aldri i verden kommer til å makte å betale telefonregningen etter all stemmingen. Sperres telefonene til slektningene hennes er Sandra ute.

Javel?

Annonse

Gjest papirtiger
Skrevet

Hadde min venninne, datter, nevø etc vært med på Idol, så hadde jeg også stemt mange ganger.

Dessuten, Maria hadde tydeligvis også slektninger som stemte myye :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...