Gå til innhold

Idol og Maria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maria gikk ut idag fordi de fleste mener hun

a. kommer videre i bransjen uansett,

og

b. nettopp derfor fortjener en av de andre å vinne akkurat IDOL.

Ikke sant?

(for the record, jeg stemte ikke på Maria idag, jeg heller.)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• molo

5

• siriil

4

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Pappa Bjørn
Skrevet

Det var jo litt synd, for hun var jo den deltageren med de største puppene.

Skrevet

Men hva er vitsen med Idol dersom ikke den beste skal vinne? Skal det vinne en second hand sanger, bare fordi den beste får sikkert en platekontrakt uansett?

Gjest Big Mac
Skrevet

Nei, Maria gikk ut fordi det bare er jenter i alderssegmentet 15-25 som liker sånn jåle-RnB, og de sitter ikke hjemme på fredagskveldene.

Kjartan vinner hele greia.

Skrevet

*Flirer* Så mye interesserer du deg altså for sangen i programmet? ;o)

Skrevet

Jeg er enig i det du sier, men i tillegg synes jeg at stylistene har ødelagt for Maria. De har skapt noe helt annet enn det hun i utgangspunktet sjarmerte oss med i alle fall (med unntak av den fantastiske stemmen da). Hun var jo så sjarmerende og søt, så de trengte IKKE å lage den grusomme krusefrisyren, og kle henne mer og mer vulgært for hver gang.............. Spør du meg.......... Og jeg tror faktisk at slike ting betyr noe for mange som stemmer på Idol.

Skrevet

Nei, Maria gikk ut fordi det bare er jenter i alderssegmentet 15-25 som liker sånn jåle-RnB, og de sitter ikke hjemme på fredagskveldene.

Kjartan vinner hele greia.

Heia Kjartan!

Sier det igjen, jeg.

:)

Skrevet

Jeg er enig i det du sier, men i tillegg synes jeg at stylistene har ødelagt for Maria. De har skapt noe helt annet enn det hun i utgangspunktet sjarmerte oss med i alle fall (med unntak av den fantastiske stemmen da). Hun var jo så sjarmerende og søt, så de trengte IKKE å lage den grusomme krusefrisyren, og kle henne mer og mer vulgært for hver gang.............. Spør du meg.......... Og jeg tror faktisk at slike ting betyr noe for mange som stemmer på Idol.

Ja, frisyren var fæl.

(under)kjolen også.

Men det er litt mer på siden, da. Og ikke helt saklig, kanskje.?

tigertrollet
Skrevet

Mulig det. Og hun kommer helt sikkert til å gjøre seg bemerket.

MEN, det er en sangkonkurranse for svarte svingende. Alle kan jo høre hvilken stemmekontroll hun har og hvor mye hun har å gå på. Det er andre der som burde ha gått ut før.. Så falskt som flere av de andre finalistene synger er ikke en finale verdig.

I tillegg så blir det helt på trynet når man kan stemme 1000 ganger på én person. Det er penger det dreier seg om for TV2 -det må vi ikke glemme. De ønsker 900 000 stemmer og driter i hvordan.

Og i tillegg stemmer tusenvis av fjortiser på Håkon fordi han er så søøøøøt, Sandra fordi hun er så nusselig osv..

Sangkonkurranse, my ass!

:-)

Skrevet

Maria gikk ut fordi alle tenkte at "hun kommer videre uansett, alle andre stemmer på henne"

Det er min teori.

Skrevet

Det kan vel også være at det gikk slik med Maria som det gjorde med Anh, at folk ikke har stemt på henne fordi de regnet med at "alle andre" stemte på henne.....at hun ville gå videre uansett...

Men i såfall er det jo vi TV-seere so har dummet oss ut...

Jeg syns hun var flink, men hadde nesten litt for mye selvtillit....

Jeg satser pengene mine på Kjartan!

Skrevet

Mulig det. Og hun kommer helt sikkert til å gjøre seg bemerket.

MEN, det er en sangkonkurranse for svarte svingende. Alle kan jo høre hvilken stemmekontroll hun har og hvor mye hun har å gå på. Det er andre der som burde ha gått ut før.. Så falskt som flere av de andre finalistene synger er ikke en finale verdig.

I tillegg så blir det helt på trynet når man kan stemme 1000 ganger på én person. Det er penger det dreier seg om for TV2 -det må vi ikke glemme. De ønsker 900 000 stemmer og driter i hvordan.

Og i tillegg stemmer tusenvis av fjortiser på Håkon fordi han er så søøøøøt, Sandra fordi hun er så nusselig osv..

Sangkonkurranse, my ass!

:-)

Du sier alt jeg hadde tenkt å si, så jeg bare skriver under her. ;o)

Skrevet

Ja, frisyren var fæl.

(under)kjolen også.

Men det er litt mer på siden, da. Og ikke helt saklig, kanskje.?

Tror ikke det, jeg. Tror mange av de fjortisene (og unge gutter) som stemmer ser på utseendet. Mange av barna jeg kjenner som stemmer sier at de stemmer på den og den, fordi de er søte, er kule på håret. Syngingen teller selvsagt, men er underordnet for mange av de yngste.....

Skrevet

Heia Kjartan!

Sier det igjen, jeg.

:)

Heia Kjartan og Susanne, selv om de ikke hadde sin beste kveld i kveld er det utvilsomt de to som har stemmene som er noe(hvis en ikke liker syngedamer som det går 13 av på dusinet da).

Skrevet

*ler*

Skrevet

Maria er jo en skikkelig sprudlejente som kan sine greier. Sammenlignet med de andre virker hun kanskje litt _vel_ selvsikker. Jeg tror en god taktikk ville vært å opptrådt litt mer beskjedent. Men vi ser henne nok igjen på en eller annen scene, - hun var jo tross alt den beste!

gardina1365380627
Skrevet

Tror ikke det, jeg. Tror mange av de fjortisene (og unge gutter) som stemmer ser på utseendet. Mange av barna jeg kjenner som stemmer sier at de stemmer på den og den, fordi de er søte, er kule på håret. Syngingen teller selvsagt, men er underordnet for mange av de yngste.....

det var ok at maria gikk ut,jeg var lei hele dama,vet ikke helt hvorfor.

Skrevet

Det kan vel også være at det gikk slik med Maria som det gjorde med Anh, at folk ikke har stemt på henne fordi de regnet med at "alle andre" stemte på henne.....at hun ville gå videre uansett...

Men i såfall er det jo vi TV-seere so har dummet oss ut...

Jeg syns hun var flink, men hadde nesten litt for mye selvtillit....

Jeg satser pengene mine på Kjartan!

Klart hun har selvtillit, hun har jo vært ved scenen i mange år og på tv mange ganger før, hva gjorde hun i idol egentlig????

Skrevet

det var ok at maria gikk ut,jeg var lei hele dama,vet ikke helt hvorfor.

HUn hadde lite personlighet, og var tiltross for en sinnsyk fantastisk stemme anonym. Syns jeg. Og at hun prøvde å gjøre seg ydmyk virket også litt feil. Men det er en skandale. En liten en;P

Gjest IDOL fan
Skrevet

Maria gikk ut fordi alle tenkte at "hun kommer videre uansett, alle andre stemmer på henne"

Det er min teori.

Det samme tenkte jeg på!

Jeg går for Kjartan jeg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...