Gå til innhold

Da var det altså et faktum..........

Gjest idiotiske idol...............

Anbefalte innlegg

Gjest idiotiske idol...............
Skrevet

Maria røk ut. Den eneste av alle deltakerne som synger rent.

Dette sier jo endel om hvilken type konkurranse dette er.

Oppgitt og lei- jeg gidder i allefall ikke å se mere på dette møl programmet.

Eneste trøsten får vel kanskje være at om det er noen av årets deltakere som klarer å skaffe seg en karriere, så er det nettop Maria.

Lurer på hvem det var som stemte på Susanne, som ikke traff en eneste tone i kveld ???? Jeg bare lurer..........................................

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• siriil

5

• Soria

2

• tusseline

2

• fresja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes ikke det er riktig å si at ikke noen av de andre synger rent. Både Kjartan og Håkon treffer da nokså bra, synes jeg. Men Susanne burde gått ut forrige gang...... Litt urettferdig dette. Men smaken er som baken.........

Skrevet

Helt uenig, jeg føler at jeg endelig er blitt bønnhørt og sier HURRA Maria er ute.

Gjest m@ma78
Skrevet

Det er en skandale rett og slett!

Maria en den eneste som virkelig kan synge, i motsetning til visse andre deltagere.........nevner ikke navn jeg men....

Gjest Eizoze
Skrevet

Det hjelper jo ikke å synge rent, når stemmen ikke passer låten. Hun er altfor "kald" i stemmen til de sangene hun har valgt...

Skrevet

Jeg kan bare si at jeg klappet i hendene og ble vanvittig glad, jeg.

Hele dama er preget av falskt godt humør og falsk profesjonalitet.

Jeg bare liker henne ikke, flink å synge, det er hun. Men det nye idolet mitt, det er hun absolutt ikke.

Skrevet

Da var det jo dumt at du og andre som digger henne ikke stemte nok til at hun fikk bli da.

Det er faktisk seerne som bestemmer.

Gjest papirtiger
Skrevet

Oh, jeg ble kjempeglad. Dama er gørrkjedelig, og har en musikksmak som gjør henne fortjent til et opphold i sibir.

Skrevet

Jeg stemte på henne, men det var ikke fordi jeg syntes hun sang bra i kveld, men fordi jeg har hørt henne alle de andre gangene -og syntes det var bra. Dessuten har hun en dritrå stemme. Vil ha henne videre, bl.a. for å se hvordan hun løser de neste oppgavene.

Men, hallo, SANDRA ER FREMDELES MED!!!! Snakker om å ikke kunne synge...

Skrevet

Jeg stemte på henne, men det var ikke fordi jeg syntes hun sang bra i kveld, men fordi jeg har hørt henne alle de andre gangene -og syntes det var bra. Dessuten har hun en dritrå stemme. Vil ha henne videre, bl.a. for å se hvordan hun løser de neste oppgavene.

Men, hallo, SANDRA ER FREMDELES MED!!!! Snakker om å ikke kunne synge...

Heretter stemmer jeg på Sandra. Håper hun vinner. Det hadde vært fullkomment ironisk. Men hun er jo ei snill og søt jente da.

Skrevet

Maria er dyktig til å synge, men hun så fæl ut i dag, med god morgen-frisyre og nattkjolen på.

Av jentene liker jeg best Susanne, og av guttene liker jeg best Håkon.

Skrevet

Det må da være en del av de som stemmer som ikke hører om deltakerne synger falskt? Jeg kan da ikke være den eneste. Likevel liker jeg å lytte til sasng.

Skrevet

Gikk du glipp av Kjartan? Ingen synger renere enn den gutten!

Skrevet

Heretter stemmer jeg på Sandra. Håper hun vinner. Det hadde vært fullkomment ironisk. Men hun er jo ei snill og søt jente da.

Det var en ganske glup idé :)

Gjest teinaj
Skrevet

Maria er intetsigende, og uten særpreg, det går 38 på dusinet av slike skrikedamer som henne.

Snorkfrøken
Skrevet

Maria er intetsigende, og uten særpreg, det går 38 på dusinet av slike skrikedamer som henne.

Yess. Helt enig. Snakker om sjarmløse greier.

Noe sånt som Guro og Espen i fjor.

Skrevet

Hvis dette hadde vært første sesong med Idol, ville jeg tenkt at det var et dustekonsept og ikke brydd meg særlig om det.

Men forrige gang var det jo han som var best til å synge som vant! Så da begynte jeg å se på i år også, i troen på at det var en sangkonkurranse. Blir faktisk ganske irritert når de flinkeste ryker ut en etter en....

Lurer på om jeg skal finne meg noe annet å gjøre på fredagskveldene.

Skrevet

Kjøper heller en plate med Susanne enn med Maria!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...