Gå til innhold

Den Kongelige Barnedåpen

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Helledussen, så dere hvor skjønn Stålseth var i dag?*L*

Fortsetter under...

Gjest vrææl
Skrevet

....måtte i alle fall skru ned lyden på tv`n her....orket ikke å høre på den vrælinga etter en bytur i natt!

Skrevet

Ja, han var bedårende *tørker tårer i gledesrus over denne STORE dagen*

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg gikk glipp av denne begivenheten. Var han mer bedårende enn dåpsbarnet?

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg gikk glipp av denne begivenheten. Var han mer bedårende enn dåpsbarnet?

Ja, hun gjorde jo ikke annet enn å bælje! Hva slags oppdragelse får egentlig dette barnet?*L*

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ja, hun gjorde jo ikke annet enn å bælje! Hva slags oppdragelse får egentlig dette barnet?*L*

Hun er nok oppdratt til å bli en utagerende pike :)

Annonse

Gjest mor i juni
Skrevet

Overkygget han hodestasen til Mette Marit? (Sølvlakkert prydbusk)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Overkygget han hodestasen til Mette Marit? (Sølvlakkert prydbusk)

Hmmm, her har jeg visst gått glipp av god underholdning.

Men det kommer vel i reprise hundre ganger på nyhetene, antar jeg.

Skrevet

Skjønner godt at prinsessen vrælte, jeg. Så lenge som den presten presterte å snakke, kunne noen og enhver bli utålmodige.

Heldigvis hadde vi tatt dåpen opp på video (og feiret heller 5årsbursdag på den tiden), slik at da bursdagsbarnet skulle se opptaket (som hun hadde gledet seg til), kunne vi spole forbi de langtekkelige snakkeseansene til den godeste Stålseth.

Syns de burde tatt en spansk en, jeg, og hoppet over mesteparten av pratet. Rett på dåpshandlingen, før tøtta var så trett og lei at hun bare vræla. Stakkars Ingrid Alexandra, for et inntrykk å få av kirken: kjedelig og gudsjammerlig langtekkelig...noe som forøvrig stemmer.

Kanskje hun holder seg unna i framtiden ;)

Skrevet

Skjønner godt at prinsessen vrælte, jeg. Så lenge som den presten presterte å snakke, kunne noen og enhver bli utålmodige.

Heldigvis hadde vi tatt dåpen opp på video (og feiret heller 5årsbursdag på den tiden), slik at da bursdagsbarnet skulle se opptaket (som hun hadde gledet seg til), kunne vi spole forbi de langtekkelige snakkeseansene til den godeste Stålseth.

Syns de burde tatt en spansk en, jeg, og hoppet over mesteparten av pratet. Rett på dåpshandlingen, før tøtta var så trett og lei at hun bare vræla. Stakkars Ingrid Alexandra, for et inntrykk å få av kirken: kjedelig og gudsjammerlig langtekkelig...noe som forøvrig stemmer.

Kanskje hun holder seg unna i framtiden ;)

Ja, for dette kommer hun nok til å huske i en hel time...

c",)

Skrevet

Ja, for dette kommer hun nok til å huske i en hel time...

c",)

Kanskje hun til og med husker det i halvannen. ;)

Skrevet

Kanskje hun til og med husker det i halvannen. ;)

Meget mulig.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...