Gå til innhold

Penger til konfirmasjon

Gjest Snart konfirmasjon igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Snart konfirmasjon igjen!
Skrevet

Hva gir dere til naboer, klassekamerater og bestekamerater av konfirmanten, barn av mer perifære venner?

Takknemlig for svar!

Skrevet

100-200 kr? Kommer vel litt an på hvor mange konfirmanter som skal få gave..

Bente831365380491
Skrevet

D jeg ble konfirmert (er noen år siden), så gav vi 50 kr til noen av de i klassen som jeg hadde mest kontakt med. Ble litt mye hvis vi skulle gi til alle da vi var 18 stk. Men alle fikk uansett telegram.

Hvis det er noen man har mer kontakt med, så ble det gitt 100-200 kr. Alt ettersom. Og man må også se hva man har råd til også! Det er mye penger som går ut når det er konfirmasjon. Spesielt med jenter, siden de gjerne skal ha bunad.

Kizza1365380506
Skrevet

100 kr til naboen, ungene i klassen gav ikke penger men skrev kort til hverandre, 200-250 kr til venner, 300-500 til familie alt ettersom jeg er fadder eller ei. Men jeg liker best å gi gaver, er egentlig imot pengegaver.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...