smurf78 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Har tenkt til å lage en litt fancy kake, sånn amerikansk med masse farger på kremen. Ser i mange oppskrifter at de bruker smørkrem. Har nesten aldri laget smørkrem. Er det noe godt på kaker? Finnes det noe alternativ til smørkrem? Må være en krem som man kan farge i mange farger. Noen som også vet hvor man kan få tak i farger? De vanlige konditorfargene er vel bare rød, grønn, gul osv.? Hva med rosa, brun etc? Og tilslutt..er det noen som har oppskrift på en god sjokoladekrem, IKKE sjokoladeglasur, men krem. (Ligner på vanlig krem som er farget brun). 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 http://www.cacas.no/ Sett denne før? Her er det myyye fint. 0 Siter
smurf78 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 http://www.cacas.no/ Sett denne før? Her er det myyye fint. ja har sett den. Men får ikke noe ut av den, Står ikke noen oppskrifter der 0 Siter
fresja Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 ja har sett den. Men får ikke noe ut av den, Står ikke noen oppskrifter der Der er oppskrifter, bl.a. på smørkrem. Klikk på "Oppskrifter"! Jeg var i et Cacasparty for et par år siden. Kjøpte en form, men har bare forsøkt den til gele en gang. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 ja har sett den. Men får ikke noe ut av den, Står ikke noen oppskrifter der Det finnes bøker,som er basert på det du får kjøpt på et cacas-party,vet jeg. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Sjokoladekrem 3 1/3 dl kremfløte 1 plate kokesjokolade (125 g) 5 dl melk 4 egg 4 ss hvetemel 100 g smør Begynn med å koke opp fløten. Brekk sjokoladen i småbiter og smelt den i fløten. Sett kaldt. Når sjokoladekremen er kald, visper du den opp med mixmaster. 0 Siter
Zarine Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det er kjempegodt, skal eg seie deg! Vaniljesmak og sjokoladesmørkrem er jo vanleg, men du kan også smakssette smørkrem med fruktessensar frå apoteket. Eg er ganske glad i smørkrem med jordbærsmak. Nam nam... Sjokoladesmørkremen blir naturlegvis brun, men dei andre kan du farge som du vil. 0 Siter
nynne Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Cacas sine sider er fine, men det er dessverre ikke noen bred produktinfo eller nettbutikk. Hvis du er ute etter gode oppskrifter og tips, så gå på connie.no Hun er forhandler for cacas i Bergen. Jeg har vært på flere kurs i regi av cacas, og det er så moro å imponere med flott pyntede kaker. Det ikke så komplisert, men krever en del tid og nøyaktighet. Men moro er det! 0 Siter
smurf78 Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 Cacas sine sider er fine, men det er dessverre ikke noen bred produktinfo eller nettbutikk. Hvis du er ute etter gode oppskrifter og tips, så gå på connie.no Hun er forhandler for cacas i Bergen. Jeg har vært på flere kurs i regi av cacas, og det er så moro å imponere med flott pyntede kaker. Det ikke så komplisert, men krever en del tid og nøyaktighet. Men moro er det! supert! Får man tak i spesielle farger på apoteket også? Eller må man blande ut slike farger selv? 0 Siter
nynne Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Cacas sine sider er fine, men det er dessverre ikke noen bred produktinfo eller nettbutikk. Hvis du er ute etter gode oppskrifter og tips, så gå på connie.no Hun er forhandler for cacas i Bergen. Jeg har vært på flere kurs i regi av cacas, og det er så moro å imponere med flott pyntede kaker. Det ikke så komplisert, men krever en del tid og nøyaktighet. Men moro er det! Du kan kjøpe amerikanske matfarger via Cacas. Tlf.nr finner du på hjemmesiden deres. De har alle mulige farger. De koster rundt 50 kr pr boks, men er UTROLIG drøye. Kan blandes inn i alt! Jeg anbefaler deg å gå på kurs. De har mange kurs i oslo, men noen holdes også rundt om i landet vet jeg. Be om å få kontakt med nærmeste forhandler. Det er kjempemoro. Det lover jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.